Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@21:54:34 GMT

سردار قبل از دایی باید رکورد نیمار را بزند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۲۶۰

سردار قبل از دایی باید رکورد نیمار را بزند

روزنامه خبرورزشی نوشت: رقابت تیم‌های ملی در هفته گذشته و هفته جاری در حال برگزاری است و در قاره‌های آسیا و اروپا تیم‌ها در مقدماتی جام ملت‌های قاره خودشان حضور دارند. در این بین شاهد بازی‌های پرگلی بودیم که بعد از برد تیم ملی ایران، بلژیک در بازی با سن‌مارینو ۹ گل زد تا دومین برد پرگل رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های قاره‌ای باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی لوکاکو، مهاجم سیه‌چرده و تنومند بلژیک، دو بار دروازه حریف را باز کرد و به رکورد ۵۰ گل ملی رسید تا مورد توجه رسانه‌های سراسر جهان قرار گیرد. لوکاکو در حالی این رکورد را زد که برترین گل‌زن ملی حال حاضر جهان که هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده است یعنی کریستیانو رونالدو در ۲۹ سالگی به رکورد ۵۰ گل ملی رسیده بود و از این لحاظ لوکاکو از رونالدو پیشی گرفته است. البته رونالدو هم این هفته تعداد گل‌های ملی‌اش را به ۹۴ رساند تا یک قدم دیگر به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی نزدیک شود. رونالدو که در ۳۴ سالگی آماده‌تر از جوانان ۲۴ ساله نشان می‌دهد و باتجربه‌ای که به دست آورده، راحت‌تر از دوران جوانی گل می‌زند، فقط ۱۶ گل دیگر تا شکست رکورد علی دایی فاصله دارد و بعید نیست تنها رکورد جهانی فوتبال ایران طی یکی، دو سال آینده شکست شود.

سردار با هت‌تریک مقابل کامبوج به رکورد ۳۲ گل ملی رسید و فاصله زیادی با رکورد آقای گلی جهان در بازی‌های ملی دارد. البته سردار قبل از رکوردهای رونالدو و علی دایی باید رکورد نیمار را بزند. سردار در حالی سی‌ودمین گلش را به ثمر رساند که نیمار دقیقاً در همین سن به رکورد ۵۰ گل ملی رسیده بود و حالا در ۲۷ سالگی ۶۱ گل ملی را در کارنامه دارد. سردار اگر می‌خواهد آقای گل جهان باشد باید سرعت بیشتری به گل‌زنی‌هایش بدهد وگرنه نه پیش از او رونالدو، نیمار، لوکاکو و... قرار دارند که به رکورد علی دایی نزدیک‌ترند.

این مطلب را هم ببینید: همسر استراماچونی در ایران مدل شد/ عکس

43503

کد خبر 1310380

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون تیم ملی فوتبال ایران علی دایی کریستیانو رونالدو خبر ورزشی سوریه ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا اربعین دونالد ترامپ پیاده روی اربعین عمران خان عربستان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)

ستاره ایرانی رم در کنار دو هم‌تیمی خود در تمرین دیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که روز دوم فروردین ماه امسال در دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 موفق به گلزنی شد و در لحظات پایانی نیمه نخست به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین بیرون رفت، پس از حدود 25 روز فاصله گرفتن از میادین دوباره به تمرینات گروهی بازگشته و با انگیزه بالا کارش را انجام می‌دهد.

ستاره ایرانی جالوروسی که دو روز قبل (سه‌شنبه) به تمرینات گروهی آ. اس. رم اضافه شد، شرایطی در تمرینات داشته که نشان از مصدومیت ندارد و در بازی درون تیمی عملکرد خوبی داشته تا آماده ادامه فصل شود.

سردار آزمون در تمرین روز گذشته جالوروسی در کنار لئاندرو پاردس و لورنزو پلگرینی، ستاره‌های آرژانتینی و ایتالیایی تیمش دیده شد و در کنار آنها عکس یادگاری گرفت.

ستاره ایرانی رم بعید است در مسابقه امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان حضور پیدا کند، اما از رقابت‌های سری آ احتمالا به فهرست برگردد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امیدواری سردار آزمون به دائمی شدن قراردادش با رم سردار آزمون به رم رسید

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان