Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@14:40:36 GMT

عوامل"نون.خ2"عازم کرمانشاه میشوند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۲۸۴

مهدی فرجی خبر داد که گروه ساخت و ساز دکورهای فصل دوم سریال «نون.خ» این هفته برای آماده‌سازی دکورها عازم کرمانشاه خواهند شد. ناطقان: مهدی فرجی تهیه‌کننده فصل دوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی درباره روند پیش تولید این مجموعه بیان کرد: ان شاءالله به‌زودی و تا اواسط آبان سریال را کلید می‌زنیم که همانطور که پیش از این اعلام شده بود آغاز تصویربرداری از کرمانشاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به زودی هم قرارداد و تفاهمنامه با استانداری کرمانشاه در آنجا منعقد و از آن رونمایی خواهد شد. همچنین گروه ساخت دکور این هفته به کرمانشاه می‌روند تا دکورها را در آنجا آماده کنند و ساخت و سازها را انجام دهند.

تهیه‌کننده «نون.خ» اظهار کرد: پیش تولید ما به طور جدی در حال پییگیری است و متن کار هم همچنان توسط دو نویسنده یعنی امیر وفایی و محمد تنابنده در حال نگارش است.

وی همچنین درباره حضور بازیگران جدید در سریال نسبت به فصل اول هم بیان کرد: بازیگران فعلا همان بازیگران قبلی هستند اما با چهره‌های جدیدی هم مذاکره داشته‌ایم اما هرگاه به قرارداد و قطعیت رسیدیم، نامشان اعلام خواهد شد.

فرجی در پایان تأکید کرد: تغییراتی هم در ترکیب عوامل پشت دوربین داشتیم که طبیعی است چراکه زمان‌بندی کارهای‌شان به زمان‌بندی ما نمی‌خورد.

در سریال «نون.خ» که فصل اول آن به کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز ۹۸ روی آنتن رفت، بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و… به ایفای نقش پرداختند. منبع: مهر برچسب ها: نون خ2 ، کرمانشاه ، آماده سازی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نون خ2 کرمانشاه آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده و وزش باد تا روز جمعه (۷ اردیبهشت) در نوار شرقی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: چهارشنبه (۵ اردیبهشت) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر ، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد و در ،مرکز ، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت. در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در شرق و شمال شرق کشور و استان فارس رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد رگبار پراکنده و وزش باد و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما انتظار می‌رود .

به گفته ضیاییان شنبه (۸ اردیبهشت) در چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد همچنین ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبارو رعد و برق انتظار می‌رود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: یکشنبه (۹ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام، استان کهگیلویه وبویر احمد، غرب فارس و شمال بوشهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می.شود.

وی اضافه کرد: تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز شدید می‌شود و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

وی افزوذ: چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج می باشند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۷ و ۳۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898919

دیگر خبرها

  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • چرا آداپتور هایمان زود به زود خراب میشوند ؟
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند