Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الحاق یک تبصره به ماده ۲۰۶ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس مخالفت کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه، گزارش کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس در رابطه با رد طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۰۶ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس را بررسی کرده و در نهایت با نظر کمیسیون موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این ماده الحاقی پس از ابلاغ تذکر کتبی و اعلام تذکر شفاهی نماینده یا جمعی از نمایندگان، معاون امور مجلس رییس جمهور در مورد تذکر به رییس جمهور و یکی از معاونان وزیر در مورد تذکر به وزیر موظف است ظرف مدت یک ماه جلسه‌ای را با حضور نماینده تذکر دهنده و یا نماینده نمایندگان تذکر دهنده و مسئولان ذیربط تشکیل و مورد تذکر را بررسی و نتیجه آن را به هیات رییسه کمیسیون مربوطه و نماینده تذکر دهنده اعلام نماید.

در صورتی که نماینده یا نمایندگان تذکر دهنده معتقد به باقی بودن مشکل باشند تذکر در قالب سوال در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

پس از بحث و بررسی، نمایندگان با الحاق این تبصره به ماده ۲۰۶ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مخالفت کرده و با رد این طرح موافقت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصلاح آیین نامه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام مخالفت دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس گفت: این بار مالیاتی بود که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شده بود و این مخالفت را وزارت اقتصاد رسما اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب میکند که ما تولید را تسهیل کنیم و اتفاقا تخفیف‌های بیشتری را در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم که مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه‌ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق جبران کند و برای این کار به دولت اجازه دهد که نیازی به افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • سن فرسودگی انواع خودروها
  • سن فرسودگی خودروها اعلام شد + جدول
  • هر خودرو بعد از چندسال فرسوده می‌شود؟
  • سن فرسودگی انواع خودروها اعلام شد
  • سن فرسودگی انواع خودرو‌ها چند سال است؟
  • سن فرسودگی انواع خودروها چند سال است؟