Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:40:40 GMT

تصادف در جنوب تهران ۳ کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۳۶۳

تصادف در جنوب تهران ۳ کشته داشت

به گزارش ایرنا این حادثه حدود ساعت ۲۲ شامگاه یکشنبه در محل جاده ورامین، کمربندی فیروزآباد به سمت سه راه افسریه رخ داده است.

رئیس مرکز اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با اعلام این سانحه رانندگی تکنسین‌های اورژانس با سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

پیمان صابریان ادامه داد: با حضور تکنسین‌های اورژانس مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با پنج سرنشین در حال حرکت  به دلایل نامشخص از مسیر منحرف و به کامیون برخورد می کند و بخشی از بدنه آن نیز کامیون قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه در تصادف اتاقک خودرو پژو تا حدود زیادی متلاشی شده بود خاطرنشان کرد: آتش نشانان مصدومان را از داخل خودرو خارج کردند که مشخص شد ۲ زن و یک دختر بچه تبعه کشور افغانستان به دلیل شدت جراحات جان باختند.

به گفته وی ۲ مرد میانسال نیز به دلیل مصدومیت به بیمارستان شهدای هفتم تیر انتقال یافتند.

به گزارش ایرنا طی ۴۸ ساعت گذشته این دومین تصادف شامگاهی جاده‌ای در پایتخت بود؛ در تصادف منجر به آتش سوزی دیگری حدود ساعت ۴ بامداد یکشنبه یک تن کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

تهرام/۷۲۴۳/ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس تهران تهران تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ ساعت به وقت غزه / حدود ۱۴ هزار کودک فلسطینی در جنگ غزه کشته شده‌اند
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم