Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شاهین شهر در مجلس ضمن محکومیت حمله ترکیه به کرد‌های سوریه خواستار به میدان آمدن سازمان‌های بین‌المللی برای توقف جنگ شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه ۲۲ مهر) گفت: اقدام ترکیه در خصوص حمله نظامی به کرد‌های سوریه و کشتار کودکان و زنان بی دفاع کُرد کاملا محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سازمان‌های بین‌المللی باید به میدان بیایند و جلوی کشتار مردم بی دفاع کُرد را بگیرند و به این جنگ خاتمه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حاجی دلیگانی سازمان های بین المللی کشتار کردها جنگ سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه معاونین و تعدادی از مسؤلین ستادی این اداره کل در محل فرماندهی سپاه الغدیر استان حضور یافت و با سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر و دیگر مسولین این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

وی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه یک تیکه گاهی برای نظام و مردم است که قدرتمندانه در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید و در برابر توطئه‌های دشمنان مایه اقتدار بوده است. 

حاجی حسینی افزود: عملیات وعده صادق موجب خرسندی و خوشحالی مردم شد و جواب محکم و نمایش قدرت ایران اسلامی برای دشمن بود و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت که جا دارد از دلاوری و سلحشوری نیرو‌های سپاه تقدیر و تشکر کنم. 

وی بیان داشت: خوشبختانه سپاه الغدیر استان در دیگر عرصه‌ها از جمله ورزش نیز در میدان بوده و همواره خدمات شایانی را داشته و اقدامات خوبی انجام دادند و همکاری و تعامل خوبی با مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان برقرار است. 

فرمانده سپاه الغدیر استان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سپاه همواره در کنار مردم و نظام و حافظ منافع انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها باشد و عملیات وعده صادق، نتیجه‌ی مطالبه به حق مردم بود و باعث ایجاد هم‌افزایی در نیرو‌های مسلح در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی شد.

سردار زارع کمالی افزود: ما در زمینه ورزش هم تلاش کردیم تا اقدامات خوب و مثبتی برداریم و همه امکانات را بسیج کردیم تا در حوزه ورزش به مردم خدمت رسانی کنیم و سالن‌های ما در اختیار مردم و ورزشکاران است. 

لازم به ذکر است مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای حضور در سپاه الغدیر استان با اهدا گل و قرائت فاتحه به مقام شهید گمنام آرمیده در این نهاد ادای احترام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • نماینده کنگره آمریکا : نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا
  • حل چالش حقوق کارگران در میدان بهارستان / راهکار صولت برای فرار از چالش حقوق کارگران