Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته ملی المپیک؛ در ادامه امضا تفاهنامه‌های همکاری فی مابین موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک با نهادها، فدراسیون‌ها و سازمان‌های مختلف کشور صبح امروز نشست مشترکی بین مسئولان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حسن رنگرز مدیر موزه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هدف از برگزاری این نشست افزایش همکاری مؤثر در امورآموزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری بود تا طرفین ضمن انعقاد تفاهنامه همکاری بتوانند از ظرفیت ها، توانمندی‌ها و تجارب مشترک یکدیگردر جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین موزه و فدراسیون اقدام و جهت بر طرف نمودن نیاز‌های متقابل بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های تعیین شده طرفین، برنامه ریزی نمایند.

در این نشست حسن رنگرز با اشاره به ضرورت تاسیس موزه ملی ورزش ابراز داشت: خوشبختانه با حمایت مسئولان ورزش کشور  موزه ملی ورزش تأسیس و به این ترتیب فضای مناسبی جهت معرفی تاریخ واقعی و اسناد مهم ورزش کشور فراهم شد.

او افزود: هدف بعدی ما ارتقا محتوا و تلاش در جهت آشنایی بیشتر مردم با ورزش کشورمان بخصوص ورزش پهلوانی است که امیدواریم با همکاری مسئولان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و دیگر مسئولین ورزش کشور، پیشکسوتان، قهرمانان و ورزش دوستان بتوانیم در این راستا حرکت کرده و مجموعه‌ای عظیم از مدارک و مستندات ارزشمند تاریخ ورزش کشورمان را در این موزه گردهم آورده و برای مردم عزیز به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: همکاری‌ موزه ملی ورزش با سازمان ورزش شهرداری تهران

انتهای پیام/

 

همکاری موزه ورزش با فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت جشنواره لنگته و لچک ومراسم کشتی کچ گردان سیستان درفهرست میراث ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،سیستان خواستگاه ورزش‌های پهلوانی است و از دیرباز نیز مردمان این دیار به رادمردی و پهلوانی شهرت داشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

محمد هادی طهرانی مقدم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان این منطقه دارای پیشینه تاریخی و ارزشمندی است و باید برای نسل‌های آینده ماندگار و معرفی شود که ثبت کشتی کچ گردان در فهرست میراث ناملموس کشور نیز به همین منظور انجام شد.

 

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور برای کهنکسوت لرستانی
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • ثبت جشنواره لنگته و لچک ومراسم کشتی کچ گردان سیستان درفهرست میراث ملی
  • پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی گورش شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی گورش شد