Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه رونمایی از اولین جلد از مجموعه نمایشنامه‌های امیررضا کوهستانی با عنوان «قصه‌های درگوشی و رقص روی لیوان‌ها» عصر امروز دوشنبه ۲۲ مهر در کتابفروشی نشر چشمه کارگر برگزار می‌شود.

این‌کتاب به‌تازگی توسط نشر چشمه چاپ شده و بناست در ادامه این‌روند، نمایشنامه‌های دیگر این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر کشور منتشر و رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه امروز، الهام کردا بازیگر تئاتر میزبان کوهستانی و مخاطبانش است و درباره نمایشنامه‌های چاپ شده در کتاب مورد اشاره و فضای کلی آثار این نویسنده تئاتر سخنرانی می‌کند.

این‌برنامه عصر امروز دوشنبه ۲۲ مهر از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در فروشگاه کتاب نشر چشمه کارگر واقع در خیابان کارگر شمالی، تقاطع شهید گمنام، کوچه چهارم پلاک ۲ برگزار می‌شود.

کد خبر 4746114 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیررضا کوهستانی الهام کردا رونمایی کتاب نمایشنامه نویسی نشر چشمه کتاب و کتابخوانی ادبیات ترجمه اربعین 98 معرفی کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اربعین حسینی ادبیات جهان بازار نشر گردشگری انقلاب اسلامی ایران جایزه ادبی معرفی نشریات نشر شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدرضا باقری، معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور روز گذشته در نشست کمیته اقتصادی فرهنگی استان که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تمامی استان های کشور موظف به تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی شدند.

وی افزود: ۱۴ استان در عرض ۲ سال گذشته از این برش رونمایی کردند و انتظار داریم قزوین هم بتواند به عنوان استان پانزدهم در این ترکیب قرار بگیرد که در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

باقری در مورد این طرح، توضیح داد: چشم اندازهای فرهنگی، هنری و حتی اجتماعی قزوین در یک افق پنج ساله در برش استانی دیده می شود.

معاون ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ادامه داد: در واقع برش استانی، برنامه و طرح دستگاه ها و بخش مردمی استان است که ذیل مسایل اولویت دار تصویب شده در هر استان طراحی می شود و با یک مدیریت پنج ساله، فارغ از آمد و رفت مدیران و دولت ها باید در ۲ شورای مهم فرهنگ عمومی و شورای برنامه ریزی استان پیگیری شود.

گفتنی است، طرح برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی از ابتدای سال ۱۴۰۰ در کشور آغاز و امسال شاهد سومین سال تدوین و اجرایی شدن آن در برخی استان ها هستیم و قزوین نیز در مرحله تدوین این برش قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896250

دیگر خبرها

  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان