Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان درباره این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه ۲۲ مهر ماه یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی که از مشهد به سمت تهران در حال حرکت بود، در کیلومتر ۵۰ محور دامغان به سمنان، به دلایلی از جاده خارج شد.

وی با بیان اینکه بر اثر وقوع این حادثه، ۱۰ نفر مصدوم شدند، اضافه کرد: هشت نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و دو نفر دیگر راهی بیمارستان کوثر سمنان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: علت وقوع این حادثه در حال بررسی است و پس از اعمال نظرات کارشناسی اعلام می‌شود.

کد خبر 458801 برچسب‌ها ماه محرم - اربعین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ماه محرم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز

طباطبایی مدیر روابط عمومی اوژانس یزد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران