Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
حیوانات خانگی
حیوانات بامزه خانگی
خرابکاری حیوانات خانگی
عکس حیوانات بامزه
عکس خنده دار حیوانات
عکس شیطنت حیوانات خانگی
عکس خنده دار حیوانات
عکس خرابکاری حیوانات
عکس حیوانات بامزه
عکس شیطنت حیوانات بامزه
بازی حیوانات خانگی
شیطنت حیوانات
عکس خنده دار حیوانات
عکس حیوانات خنده دار
گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به استان سمنان و در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بانوان استان سمنان در خانه تاریخی تدین سمنان، با اشاره به تلاش‌های دولت برای اشتغال خانگی بانوان، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان کاهش داده شد و مشاغل خانگی رشد قابل توجهی داشت.

وی افزود: در همین راستا، ۸۰ درصد تسهیلات در قسمت مشاغل خانگی بوده و ضمن صدور مجوزهایی در این زمینه، تفاهم نامه‌هایی نیز با وزارت کار منعقد و مقرر شد تا ۱۰ درصد تسهیلاتی که به استانداری‌ها واگذار می‌شود به بانوان سرپرست خانوار اختصاص یابد.

معاون رئیس‌جمهور در خصوص صندوق حمایت خرد اشتغال زنان خانه دار، گفت: در گذشته، مشکلاتی در قبول ضمانت برخی بانک‌ها وجود داشت، که در سال‌جاری مقرر شد تا موانع موجود در بحث ضمانت نامه‌های بانکی رفع و حمایت از زنان خانه دار تسریع و تسهیل شود.

خزعلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه بازار فروش تولیدات بانوان، بیان کرد: یکی از مسائل مهم در همه استان‌ها، بازار و جایگاه داخلی و خارجی برای عرضه محصولاتِ هنری بانوان بوده است که خوشبختانه در همه استان‌ها تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ها انجام و در استان سمنان نیز این اعتبار تصویب شده و مکان‌یابی در حال انجام است.

خزعلی یادآور شد: برای بحث صادرات هم در حال رایزنی هستیم و در بخش مجازی، پلتفرم‌هایی در حال طراحی است که با کشورهایی که با آنها در ارتباط هستیم از طریق مجازی برای فروش کالا بهره‌مند شدیم.

کد خبر 6081873

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • خرابکاری در حدی نبود که پاسخ فوری بدهیم | اقدام صهیونست ها بی پاسخ نمی ماند
  • چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
  • کارهایی که فکرش را هم نمی‌کنید، اما عمرتان را زیاد می‌کنند
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم