Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@12:23:33 GMT

نگاه ویژه ویلموتس به مهاجم خاص پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۵۹۰

علی علیپور این فصل عملکرد درخشانی نداشته و در 7 مسابقه نخست تیمش موفق به گلزنی نشده است. این در حالی است که علیپورِ جوان در مقطع کنونی فصول قبلی جزو مدعیان عنوان آقای گلی اما حالا همگام با افت دیگر مهاجمان نام آشنای لیگ برتر، دچار فقر در گلزنی شده است.

اخبار ورزشی- آن هم در شرایطی که پرسپولیس همچون لیگ شانزدهم نیاز مبرمی به گل های او دارد و خودش نیز برای رسیدن به پیراهن تیم ملی، باید هرچه بیشتر گل بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور در مجموع دو فصل قبلی بهترین گلزن لیگ ایران بود؛ 19 گل در لیگ شانزدهم و 14 گل نیز فصل قبل. با این حال در تیم کارلوس کی‌روش اغلب جایی نداشت و در زمان دعوت هم، پشت خط مهاجمان لژیونر باقی می‌ماند.

حتی در دوره ای که انصاری فرد، طارمی، قوچان نژاد و سردار آزمون نمایش هایی پایین تر از حد انتظار داشتند و در تیم های باشگاهی درخشش فعلی را ارائه نمی‌کردند.

اما حالا باوجود درخشش این گروه چهار نفره و ظهور مهاجمانی چون اللهیار صیادمنش، شهریار مغانلو و... علیپور بیش از گذشته امیدوار است تا به اردوی تیم ملی دعوت شود.

چرا که او به خوبی می‌داند مارک ویلموتس نگاهی دقیق به لیگ برتر دارد و در صورت درخشش یک بازیکن حتی بی تجربه، او را در فهرست خود قرار می‌دهد. بنابراین کافی است تا موتور مهاجم شماره 70 روشن شود؛ بی تردید سرمربی بلژیکی از وی نخواهد گذشت.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس ایران اردوی تیم ملی لیگ برتر اردوی تیم ملی پرسپولیس علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی، شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به بارش‌های باران که در استان داشتیم پیش بینی می‌شود تولیدات کشاورزی بسیار خوبی در استان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به تورم و هزینه‌های کاشت داشت و برداشت دولت قیمت گندم را ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمسیون کشاورزی به مسؤولان کشوری تاکید شد که امسال باید هم افزایش قیمت را داشته باشیم و هم پول کشاورزان در زمان دقیق پرداخت شود.

وی یادآور شد: امروز با توجه به بحث تأمین امنیت غذایی باید نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد. طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود که این کار نیازمند پای کار آمدن همه مسؤولان است

نوروزی اظهار کرد: همان گونه که فرزندان ایران زمین در عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم ریختند باید در زمینه خود کفایی هم دشمن را زمین گیر کنیم و با تمام توان به ظرفیت داخلی خود تکیه زنیم.

وی افزود: با کیفیت ترین گندم کشور توسط استان گلستان تولید می‌شود می‌طلبد این موضوع مورد توجه مسؤولان کشوری قرار گیرد.

کد خبر 6084838

دیگر خبرها

  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن