Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهودی گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از طریق پایانه مرزی چذابه به کربلای معلی مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی فرهودی» صبح امروز (دوشنبه 22 مهر) به وضعیت ورود و خروج زائران حسینی از مرز چذابه اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 300 هزار زائر ایرانی برای حضور در عتبات عالیات از مرز چذابه عبور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست گمرک چذابه تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد تشرف زائران اربعین حسینی از مرز چذابه افزایش چشم گیری داشته است.

 

وی در خصوص تردد اتوبوس‌ های ایرانی در کشور عراق از طریق پایانه چذابه عنوان کرد: هفته گذشته (دوشنبه ۱۵ مهر)، اولین اتوبوس ایرانی به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی وارد خاک عراق شد.

 

فرهودی افزود: با رایزنی‌های انجام شده با طرف عراقی و کاهش مشکلات تردد زائران حرم امام حسین (ع) در این کشور به دلیل کمبود وسایل نقلیه، تا روز )یکشنبه 21 مهر)، 200 دستگاه اتوبوس ایرانی به کشور عراق اعزام شدند تا زائران را به مکانی امن منتقل کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد پیاده روی اربعین شیراز حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز چذابه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی رحماندوست اظهار داشت: از مدت‌ها پیش قطعه شعرهایی تهیه کرده‌ام و به دنبال نشر یک مجموعه از این اشعار هستم، در این مجموعه به ویژه روی انبیا در کربلا کار می‌کنم؛ تقریبا پیامبری نیست که رد پایی در کربلا نداشته باشد.

نویسنده کتاب «رای حلال» گفت: اکنون اثری برای کودک و نوجوان در دست تالیف و نگارش ندارم، اما همچنان در این زمینه علاقه‌مند به نوشتن هستم؛ پس از اتمام مجموعه جدید شعرم به سراغ ادبیات کودک و نوجوان هم خواهم رفت.

رحماندوست در پاسخ به این سوال که آیا ایده جدیدی برای نوشتن درباره و برای کودکان و نوجوانان در زمان حاضر دارید، گفت: برای ارتباط با کودکان باید آنها را به خوبی تحویل گرفت و این که خودمان را به عالم کودکان درآوریم تا احساس نکنند تافته جدابافته‌ای هستند.

وی اظهار داشت: اگر ما کودکان را به گونه‌ای تحویل بگیریم و همبازی آنها شویم، آنقدر صمیمی می‌شوند که ما را در فضاهای فکری، خیالی و بازی خودشان راه می‌دهند. فکر می‌کنم همانند بچه بودن، حرف زدن و رفتار کردن در ارتباط با آنها سخت و نیازمند خلاقیت است.

نویسنده لنگه کفش تصریح کرد: تلاش می‌کنم خلاقیت‌هایی را در آثارم برای کودکان بگنجانم تا با گرفتن ارتباطی درست با کودکان و نوجوانان بتوانم آثاری بی‌نظیر و مطابق با ذائقه و مخاطبان خلق کنم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • ورود نخستین گروه عمره گزاران ایرانی به مدینه