Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی هجرتی، رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره عزل سرپرست خوابگاه دانش‌آموزی این استان گفت: در روز سه شنبه هفته گذشته یکی از دانش آموزان مقطع متوسطه اول دبیرستان امام محمدباقر (ع)  در یکی از مدارس شبانه روزی شهر آشخانه مرکز بخش مانه از توابع شهرستان مانه و سملقان شیطنتی انجام می‌دهد که سرپرست این خوابگاه شبانه‌روزی او را تنبیه می‌کند که این تنبیه به مرحله‌ای می‌رسد که دانش‌آموز را به بیمارستان همان منطقه منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی یکی دو ساعت دانش آموز مداوا می‌شود و بعد از بررسی لازم مرخص می‌شود. ما هم به دستور موکد مدیرکل آموزش و پرورش استان قضیه را پیگیری کردیم و از خانواده آن دانش آموز نیز دلجویی شد.

هجرتی گفت:‌خوشبختانه در حال حاضر دانش آموز مشکلی ندارد اما طبیعتا دانش آموزان در این گونه مواقع می‌ترسند و ضرب و جرح به آن معنا نبوده که به دانش آموز آسیب جدی برسد.

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در پایان گفت: ما هم در ستاد استان تصمیم گرفتیم که سرپرست خوابگاه را از سمت خود عزل کرده و او را به محل خدمت دیگری بفرستیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان خراسان شمالی دانش آموز گفتگو با ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنگ عطار» در نیشابور نواخته شد

به گزارش قدس خراسان، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور روز شنبه در این مراسم اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در رفتار و اشعار عطار قابل الگو پذیری است.

مهدی دونده افزود: ایران زمین مهد فرهنگ و تمدن است و باید همیشه نسبت به معرفی عرفا و بزرگان این خطه اهتمام داشته باشیم.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در راستای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نیشابور در ساحت های مختلف تربیتی گام برداشته ایم.

سید مهدی قاضی اضافه کرد: جشنواره بر بال سیمرغ و تجلیل از ۳۰ دانش آموز برتر دوره ابتدایی، برگزاری مسابقه تا سیمرغ بین دانش آموزان متوسطه و اجرای آن در سطح استان و نواخته شدن زنگ عطار نیشابور در دبیرستان نمونه عطار از مهم ترین برنامه های اجرا شده در این روز ملی است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش نیشابور، انگیزه بخشی و توجه به توانمندی های دانش آموزان است و تلاش شده برنامه های مهم روز ملی عطار نیز توسط دانش آموزان اجرا شود.

در این مراسم خوانش غزلیات عطار، سخنرانی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری توسط استادان و دانش آموزان اجرا شد.

دیگر خبرها

  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان
  • وزیر آموزش و پرورش: کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • پیام سرپرست آموزش ‌و پرورش خوزستان در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • دلایل بی‌انگیزگی دانش‌آموزان نسبت به تحصیل / تاکید بر کنکور علم را در مدارس تبدیل به کالا کرده است
  • شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا
  • مسابقه دانش‌آموزی مسطورا تا پایان فروردین تمدید شد/شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز اصفهانی
  • ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا شرکت کردند
  • «زنگ عطار» در نیشابور نواخته شد