Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سلیم امرا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مودیان تا پایان مهرماه سالجاری فرصت دارند از بخشودگی 100 درصدی جرایم قابل بخشش مالیاتی استفاده کنند و در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده تا پایان سال، مودی خوش حساب تلقی نشده و جرایم آنها بخشوده نمی‌شود. 

وی ضمن رد این شائبه که بخشودگی 90 تا 100 درصدی جرایم مالیاتی هر ساله تکرار خواهد شد، گفت: قطعا حمایت دولت از بخش غیردولتی همواره باید محدود، مشروط، کاهنده و تضمین دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امرا افزود : در واقع صرفه و صلاح این است که فعالان اقتصادی از فرصت استثنایی امسال استفاده کنند و ضمن اکتساب عنوان خوش ‎حسابی، با سهل‌ترین شکل ممکن و با عزت و احترام از بار سنگین جرایم مالیاتی رهایی یابند. 

امرا خاطر نشان کرد: تمامی اطلاعات و بخشنامه های مالیاتی برای مودیان مالیاتی پیامک می شود، علاوه بر این تمامی بخشنامه ها و دستورالعمل ها برای بهره برداری ارباب رجوع در سایت سازمان امور مالیاتی قرار می گیرد.

وی افزود: : اطلاعیه بخشودگی جرائم مالیاتی طی سه مرحله  در مهرماه جاری از طریق پیامک برای مودیان ارسال شده از این رو توصیه می شود مردم این پیامک ها را جدی بگیرند و از فرصت های پیش آمده برای اطلاع از میزان مالیات و جرایم مالیاتی استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم برای اطلاع از اصل بدهی قطعی شده خود می توانند به واحد مالیاتی مربوطه مراجعه کرده و درخواست قبض پرداخت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: جرایم عدم تسلیم اظهارنامه و کتمان درآمد از جمله جرایم غیر قابل بخشش هستند که در این طرح مورد بخشش قرار نمی گیرند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی جرایم مالیاتی به استثنای این دو مورد و در صورتیکه تا پایان مهر پرداخت شوند قابل بخشش هستند .

وی در ادامه گفت: مودیان با پرداخت اصل مالیات قطعی شده کافی است درخواست کتبی به رئیس واحد مالیاتی خود بدهند و همین درخواست کتبی و دستور رئیس واحد مربوطه به منزله بخشودگی 100 درصد جرایم مالیاتی است.

امرا در پایان گفت: هم استانی های عزیز می توانند در سراسر استان با شماره 1526، مرکز ارتباط مردمی سازمان امور مالیاتی کشور، شکایات، پیشنهادات و سوالات مالیاتی خود را مطرح کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیامک درآمد سیستان و بلوچستان مودیان مالیاتی آخرین مهلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ علی حاجت پور در تشریح این خبر، گفت: مأموران این فرماندهی، از خروج چند فروند شناور حامل سوخت قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از حضور دریابانان در محل، یازده فروند شناور حامل سوخت قاچاق را مشاهده و با اقتدار آنها را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: دریابانان، در این عملیات‌ها موفق شدند، ضمن توقیف یازده فروند شناور و دستگیری ۱۳ نفر متهم، مقدار یازده هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار با اشاره به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال سوخت‌ها مکشوفه، خاطر نشان کرد: سوخت‌ها کشف شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حاجت پور در خاتمه خاطر نشان کرد: دریابانان با عزم مصمم و اراده پولادین در پاسداری از مرزهای شهرستان و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت غیرقانونی را به احدی نخواهند داد.

کد خبر 6063636

دیگر خبرها

  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم