Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:37:34 GMT

مرگ ۲ دانش آموز در تصادف موتور سیکلت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۷۵۴

مرگ ۲ دانش آموز در تصادف موتور سیکلت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی رضا ذرتی رییس فوریت‌های پزشکی و حوادث جاده‌ای شوشتر گفت: حادثه تصادف ۲ دستگاه موتور سیکلت گزارش شد که یک کد آمبولانس از شهر گوریه به محل اعزام گردید.

او با اشاره به آمار مصدومان این حادثه بیان داشت: ۲دانش آموز به نام‌های علی محمدی و سید مهدی موسوی در این سانحه رانندگی مصدوم شدند که یکی از آن ها با کمک حاضران در صحنه و دیگری با آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راشد آل کثیر دهیار روستای زویه ۲ بخش شعیبیه نیز گفت: به دلیل وخیم بودن وضعیت مصدومان به بیمارستان‌های آریا و گلستان اهواز منتقل شدند که متاسفانه هر ۲ آن‌ها فوت شدند.

او افزود: ۲دانش آموز از روستا‌های مجاور برای تحصیل به روستای زوویه ۲ آمده بودند که در راه برگشت از مدرسه تصادف کردند.

انتهای پیام/م

جان باختن ۲ دانش آموز در شوشتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم