Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا  در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی به مرزهای خسروی، چذابه، شملچه و مهران اظهار داشت: کماکان همانند روزهای گذشته بار ترافیک قابل توجهی در محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه در جریان است. 

رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در محورهای ایلام به مهران، قصرشیرین به اسلام‌آباد غرب و خرمشهر به اهواز پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به روند بازگشت زوار اشاره و اعلام کرد: روز گذشته تعداد ورودی زوار از مرزهای چهارگانه بیشتر از بار خروج بود؛ بنابراین تمهیدات لازم برای مدیریت و تسهیل در بازگشت زوار به مرحله اجرا گذاشته شد.

سردار حسینی، بحث تصادفات را دغدغه جدی پلیس راهور دانست و گفت: متأسفانه به دلیل خواب‌آلودگی، خستگی، عجله و شتاب که در انحراف به چپ خودنمایی می‌کند، افزایش تصادفات در محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه را شاهدیم. 

رئیس پلیس راه راهور ناجا به وقوع 2 تا 3 مورد تصادف جرحی در ساعات بامدادی امروز اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه در این تصادفات بیش از 10 نفر مجروح شدند. 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اظهار کرد: از 24 اسفند تا 8 فروردین متاسفانه 452 فقره تصادف فوتی در جاده‌های کشور رخ داده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور افزود: همچنین 11 هزار و 600 تصادف جرحی هم در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وی گفت: بیشترین ترددها و یا همان بیشترین سفرهای نوروزی به ترتیب در روزهای هفتم و چهارم فرودین و همچنین در 29 اسفند انجام شده است.

تغییر مسیر "اچ‌سی‌کراس" راننده "پراید" را به کام مرگ کشاند

شیرانی خاطرنشان کرد: بیشترین انباشت مسافران در استان مازندران با 320 هزار خودرو، گیلان با 215 هزار خودرو و خراسان رضوی با 100 هزار خودرو تا به امروز بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در پایان از کاهش 4 درصدی سفرهای نوروزی خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۸۵ نفر جان باختگان تصادفات نوروزی تا نهم فروردین 03
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی اعلام شد/ توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه‌ساز
  • ترافیک پرحجم و روان در محور کندوان/فعلا محدودیتی اعمال نمی‌شود
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • توقیف ساعتی خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی / حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است