Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@02:24:23 GMT

ووشوکاران قم صاحب ۶ مدال کشوری شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۸۰۳

ووشوکاران قم صاحب ۶ مدال کشوری شدند

جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  ووشوکاران قم در مسابقات سبک چانگ چوآن کشور در قزوین که با حضور ٢١٦ شرکت کننده برگزار شد ٢طلا، ٢ مدال نقره و ٢ مدال برنز کسب کردند و بر اعتبار ووشوی قم افزودند.

وی افزود: در این رقابت‌ها متین هفته خانکی و محمدرضا رحیمی پور مدال طلا  گرفتند، مهدی هفته خانکی و ابوالفضل مغانلو مدال نقره کسب کردند و سهم احسان یزدی و مهدی نامدار مدال برنز بود ضمن این که ماشاءالله سیرجانی هدایت تیم اعزامی قم را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: مسابقات درون اردویی تیم ووشوی منتخب بزرگسالان ساندای قم نیز در اوزان مختلف برگزار شد و  نفرات برتر به مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان که از ۲۰ تا ٢٤ آبان در استان البرز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

محمدزاده بیان داشت: در این مسابقات در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم، محمد حسن رحیمی، در وزن منهای ۶۰ کیلو امیر نجفی، در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم امیر حسین نصرتی و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرن محمدرضا فاضلی عناوین برتر را کسب کردند.

وی عنوان کرد: همچنین در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم، علی محمدی در وزن منهای ۸۰ کیلو رضا شاه محمدی و در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم علی امیر آبادی فراهانی و در وزن منهای ۹۰ کیلو محمد قبادی قهرمان شدند.
رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد:  سرمربی تیم منتخب بزرگسالان استان قم مهدی ادیب نژاد از چهره‌های شاخص ووشو است و امسال امید فراوانی برای ارائه عملکردی بی نظیر نسبت به گذشته در رویدادهای رسمی ووشوی کشور تا پایان سال داریم. کد خبر 4745939

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو مسابقات ووشو قم اخبار ورزشی قم اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم:، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن 82 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند و تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.

اعضای تیم کشتی فرنگی ایران که به خاطر سیل بی سابقه در امارات و کنسل شدن پروازها چها روز اضافه تر در قرقیزستان مانده بودند، بالاخره بعد از باز شدن پروازها ساعت 14:30 امروز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان
  • برگزاری مسابقات تکواندو قهرمان قهرمانان تکواندو پسر مازندران
  • فرنگی‌کاران خوزستانی در رقابت‌های بین‌المللی جام شاهد ۱۴ مدال رنگارنگ کسب کردند
  • معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری
  • «قد» کشتی ایران از آسیا بلندتر است/ تعیین تکلیف یک وزن با انتخابی