Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:03:39 GMT

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان دوباره تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۸۴۲

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان دوباره تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، این حکم در حالی صادر شده است که سرپرست سابق دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری منصوب شده بود و تنها پنج ماه از فعالیت وحید یوسفی نژاد در این سمت گذشته است.

در حکم سعید نمکی خطاب به دکتر فرزین رضاعی، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان آمده است: «با عنایت به سوابق و تجربیات حضرتعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان منصوب می‌شوید تا با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در جهت تعالی کلیه امور دانشگاه اهتمام نمائید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پایان این حکم آمده است: «امید است به یاری پروردگار در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری‌، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید».

به نظر می رسد صدور حکم سرپرستی تنها به مسئولان استانی برای پست های مدیریتی و فرمانداری های کردستان ختم نمی شود و صدور این احکام به وزارتخانه ها کشیده شده است و هر چند ماه یک بار مسئولان استان با احکام سرپرستی در حال تغییر هستند.

کد خبر 4746077

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کردستان وزارت بهداشت حکم انتصاب اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری «محمد دوستار» به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب کرد.

در حکم انتصاب خطاب به دوستار سرپرست دانشگاه گیلان تاکید شده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

گفتنی است، دکتر محمد دوستار (زاده رشت ،۱۳۵۰) دانش‌آموخته رشته مدیریت و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان با مرتبه دانشیار است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استان گیلان، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دفتر برنامه و بودجه دانشگاه گیلان اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر فرید نجفی رئیس سابق دانشگاه گیلان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

نجفی از آذر ۱۴۰۰ به سمت سرپرستی دانشگاه گیلان منصوب شده بود.

کد خبر 6080206

دیگر خبرها

  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد