Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:44:00 GMT

انجام مداخلات اجتماع محور در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۸۶۱

انجام مداخلات اجتماع محور در زاهدان

مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام انجام مداخلات اجتماع محور در زاهدان گفت: آگاهی بخشی و توانمندسازی ساکنین محلات و آموزش‌های مهارت فردی و پیشگیری از استرس به همت روانشناسان مراکز خدمات جامع سلامت در محلات زاهدان در حال اجراست.

به گزارش ایسنا- فاطمه سرگزی افزود: توانمندسازی، آموزش مهارت‌های خودآگاهی، روابط بین فردی و حل مسئله به صورت فردی و گروهی توسط کارشناسان سلامت روان مرکز جامع سلامت صورت می گیرد و در حال حاضر 12 محله زاهدان این برنامه را انجام و در خصوص توانمندسازیهای مورد نیاز افراد برنامه ریزیهای اثرگذاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص توانمندسازی زنان محلات حاشیه  شهر زاهدان گفت: با هدف ارتقای سلامت اجتماعی مردم محلات حاشیه نشین به خصوص زنان در خصوص معرفی مشاغل خانگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  از طریق آموزش مهارتهای زندگی و فرزندپروری و فعالیت ایستگاههای اطلاع رسانی در این  محلات صورت می گیرد.
مدیر گروه سلامت روان و اجتماعی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، افزایش مشارکت مردم در برنامه های سلامت و افزایش استفاده از منابع و داشته‌های محلی برای ارتقاء سلامت مردم را مهمترین مداخلات اجتماع محور برشمرد و گفت: با اجرای این‌گونه مداخلات، فاکتورهای کیفیت زندگی فرهنگی و اجتماعی افراد محل با همکاری خود ساکنین بررسی و در خصوص ارتقاء این فاکتورها برنامه ریزی انجام می شود و در واقع فرایند مقتدر سازی مردم جهت افزایش کنترل بر کیفیت زندگی، رفاه خود و جامعه بهبود می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 30 نفر کارشناس سلامت روان در مرکز جامع خدمات سلامت، مشاوره‌ و خدمات سلامت روان را به صورت رایگان به مردم ارائه می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مرکز جامع خدمات سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟

معاون عملیات پلیس راهور  تهران بزرگ گفت: هدف از بکارگیری خودروها و موتورسیکلت‌های مجهز به دوربین، اعمال قانون، جهت کاهش ترافیک و ایجاد نظم بیشتر است.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • فاجعه بزرگ در سردخانه یک فروشگاه زنجیره‌ای در زاهدان