Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد نیکمرام، معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه در نیمه نخست سال‌جاری، سه هزار و 289 نفر از مددجویان تحت حمایت این استان را به اردوهای زیارتی عزیمت شده است، اظهار کرد: این تعداد از مددجویان در طول 6 ماهه سال‌جاری به شهرهای  زیارتی عتبات‌عالیات، مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اعزام این تعداد از مددجویان به اردوهای زیارتی، بالغ بر 730 میلیون تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 2 هزار و 321 مددجو در آذربایجان‌غربی از خدمات کانون‌های فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند شدند، بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری 2 کانون فرهنگی و تربیتی در شهرهای بوکان و تکاب افتتاح شده و با احتساب این کانون‌ها ، هم‌اکنون 8 کانون فعال فرهنگی به مددجویان آذربایجان‌غربی به مددجویان تحت پوشش این نهاد خدمات ارائه می‌‌کنند.

نیکمرام  اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، اعزام به پیاده‌روی اربعین و عتبات عالیات،  اهتمام در خدمات‌رسانی از طریق کانون‌های فرهنگی را از اهم اهداف و برنامه‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد در نیمه‌دوم امسال بیان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اردوی زیارتی ارومیه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

اسماعیل شریعت‌منش افزود: بر همین اساس بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان در اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی «بازی دراز» اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.

شریعت‌منش ادمه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است