Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علوی صبح امروز در بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه اظهار کرد: باهمت همه دستگاه‌ها در استان خوزستان نسبت به سال گذشته مشکلات کمتر شده و همه پای کار آمدند تا شاهد وضعیت متفاوتی باشیم در مرزهای باشیم.

وی افزود: امسال استقبال زائران نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته و با توجه به برداشته شدن روادید بین دو کشور ایران و عراق، حضور زائران هم افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی‌شده امسال دو میلیون زائر به جمعیت زائران سال قبل اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی تصریح کرد: با توجه به کسری و کم و کاستی‌هایی که وجود دارد باید مسئولان توجه می‌کند که مشکلات را برطرف کنند تا  چه در روزهای باقی‌مانده به اربعین حسینی و چه برای سال بعد در زیرساخت‌ها مشکلی نداشته باشیم و بهتر پاسخگوی زوار امام حسین علیه‌السلام باشیم.

وزیر اطلاعات بیان کرد: تشکر می‌کنم از دستگاه‌های مختلف که همه پای کار آمدند، زائران امام حسین به دنبال راحتی نیستند و تحمل می‌کنند سختی سفر به کربلای معلا را اما مسئولان ما باید پای کار بیایند تا مشکلات را به حداقل برسانیم. همه دستگاه‌ها و مسئولان نظام در تلاش هستند تا با آرامش و امنیت زائران مشرف به کربلای معلا شوند.

کد خبر 4746146

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمود علوی وزارت اطلاعات اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • دستگاه بلوک زنی
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است