Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدوی از اسکان بیش از ۶ هزار زائر خارجی اربعین حسینی در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا خبر داد.

«جمشید مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا از ورود ۱۶ هزار و ۸۰۰ زائر خارجی از مرز زمینی آستارا به کشورمان برای شرکت در همایش بزرگ اربعین حسینی خبر داد و گفت: از این تعداد زائر وارد شده به کشورمان ۶ هزار و ۵۰۰ زائر به صورت شبانه و موقت در حسینیه، زائرسرا و امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا از توزیع بیش از ۱۷ هزار غذای گرم بین زائران خارجی اربعین در موکب‌های راه‌اندازی شده در پایانه مرزی و امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) خبر داد و افزود: برای استقبال و پذیرایی از زائران خارجی ۱۳۲ میلیون تومان هزینه شد.

 

وی با اشاره به اینکه از این میزان مبلغ هزینه شده ۱۰۴ میلیون تومان کمک‌های مردمی و مابقی از حساب ستاد اربعین بود، تصریح کرد: ۲۸ میلیون تومان از کمک‌های مردمی به‌صورت نقدی بود.

 

مهدوی با اشاره به توزیع کتابچه راهنمای زائران به زبان آذری بین زوار خارجی، خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین اقلام فرهنگی از قبیل چفیه، سربند، کتاب‌های علوم دینی به زبان آذری و ... بین آنان توزیع شد.

 

مسئول کمیته استقبال و فرهنگی ستاد اربعین بندر آستارا ادامه داد: در ایام ورود زائران خارجی اربعین حسینی از مرز زمینی آستارا به کشورمان همچنین خدماتی از قبیل بهداشتی و درمانی، پاسخ به سوالات شرعی، صرافی پول ارائه شد.

 

مهدوی گفت: ۹۰ درصد پذیرایی و استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی، مردمی بود.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد اربعین ۹۸ کانون های مساجد مرز بین المللی شلمچه راهپیمایی اربعین حسینی اسکان زائرین پذیرایی اربعین بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد