Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره رقابت‌های جام جهانی والیبال از ۹ شهریورماه با حضور ۱۲ تیم و به میزبانی ژاپن آغاز شد. تیم ملی والیبال ایران در روز دهم مسابقات امروز دوشنبه از ساعت ۹:۳۰ مقابل تیم ایتالیا قرار گرفت.

* ست نخست؛ ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران
ایگور کولاکوویچ در این دیدار تیم ایران را با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف، امیر غفور، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، امیر حسین اسفندیار و محمدرضا موذن روانه زمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا در ابتدای بازی با نمایش بهتر در حمله تیم برتر زمین شد و نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۴ پیروز پشت سر گذاشت. با شروع مجدد بازی، سرویس‌های بدون نقص سعید معروف اختلاف امتیاز را جبران کرد و بازی برابر ۸ شد. بازی برابر دو تیم تا امتیاز ۱۰ پیش رفت تا علی شفیعی با یک امتیاز سرویس و دفاع ایران بازی را  ۱۲ بر ۱۰ به سود ملی پوشان پیش انداخت و بلیجینی سرمربی ایتالیا تقاضای تایم استراحت داد. پس از این وقفه بازی بار دیگر برابر شد و دومین تایم استراحت فنی با برتری ۱۶ بر ۱۵ ایتالیا همراه شد. بازی برابر دو تیم تا امتیاز ۱۸ پیش رفت و اشتباه ملی پوشان باعث کسب دو امتیاز متوالی ایتالیا شد تا آنها ۲۰ بر ۱۸ تیم برتر زمین شوند . همین باعث شد تا کولاکوویچ تقاضای تایم استراحت دهد. ایتالیا تا امتیاز ۲۲ دو امتیاز برتری اش را حفظ کرد و در نهایت این ست با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران تمام شد.

به گزارش خبرنگار مهر،  روسیه با ۶ قهرمانی به همراه برزیل و آمریکا با دو مدال طلا پرافتخارترین تیم‌های جام جهانی والیبال هستند. همچنین تیم‌های کوبا، ایتالیا و آلمان نیز هر کدام یک قهرمانی در جام جهانی والیبال دارند.

سعید معروف، جواد کریمی، امیر غفور، پوریا یلی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن ۱۳ بازیکن ایران در چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی هستند. سید محمد موسوی بزرگ ترین غایب ایران در این مسابقات است که به دلیل خستگی و مشکلات شخصی با موافقت ایگور کولاکوویچ در این مسابقات حضور ندارد.

کد خبر 4746031 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران جام جهانی والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی ها که در سالن شهیده زهرا همتیان سمنان برگزار شد ، تیم‌های خانه لیزر لبخند و آکادمی رضایان به ترتیب سکو‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را گرفتند
در این بازی‌ها ۱۲ تیم رقابت کردند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست
  • یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست