Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@08:33:33 GMT

بازدید وزیر اطلاعات از پایانه مرزی شلمچه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۹۵۳

بازدید وزیر اطلاعات از پایانه مرزی شلمچه

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، امروز، 22 مهر با سفر به خوزستان از پایانه مرزی شلمچه و روند تردد زائران از این مرز دیدن کرد.

وی در این سفر در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته در بحث خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت و از نزدیک نحوه خدمت‌رسانی مواکب را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر اطلاعت همچنین از زیرساخت‌های آماده شده در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و با حضور در موکب‌های این مرز با زائران، دیدار و گفت‌وگو کرد.

یادآور می‌شود که در این بازدید غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مدیران کشوری و استانی، علوی را همراهی کردند. وی قرار است در ادامه سفر خود از مرز چذابه و تردد زوار در این مرز نیز دیدن کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان وزیر اطلاعات مرز شلمچه اربعین حسینی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار افزود: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر ایرانی و خارجی، ۴۲۷ اتوبوس و ۷ هزار و ۸۰۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند.

وی پایانه رازی با ۶۰ هزار مسافر پرترددترین مرز استان است، یاد آور شد: بعد از پایانه مرزی رازی، پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد ۳۹ هزار و ۶۲۷ تردد و ۱۲۹ اتوبوس و ۲۶۸۶ دستگاه سواری در رتبه دوم بیشترین تردد ها در بین پایانه های مرزی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: پایانه های مرزی سرو با ۱۸ هزار و ۸۵۷ مسافر و تمرچین با تردد بالغ بر ۱۸ هزار مسافر نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۶۳۶ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: همچنین در این روز، در مجموع ۱۵ هزار و ۳۶۶ مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند که پایانه مرزی رازی با ۷۱۶۹ مسافر بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6062837

دیگر خبرها

  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی
  • ۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه های مرزی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی
  • مهران و شلمچه پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور در ۱۰ روز گذشته
  • رکورد تردد ناوگان بین‌المللی از مرز لطف‌آباد با ترکمنستان شکسته شد