Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب مرادی بار دیگر در تمرینات تیم ملی حاضر شد.

طرفداری- سهراب مرادی وزنه‌بردار مصدوم ایران پس از مدتها در کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری حضور یافت تا بعد از چند هفته، دوباره تصویر او را با دوبنده ورزشی ببینیم.

سهراب پس از مصدومیت سنگین کتف که در پی یک بی‌احتیاطی در تمرینات تیم ملی چند هفته مانده به رقابت‌های جهانی تایلند حادث شد، بلافاصله به آلمان رفت تا کتف مصدوم را به تیغ جراحی بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نزدیک به ۴۵ روز در آلمان اقامت داشت و پس از عمل جراحی، مراقبت‌های بعد از عمل را هم در آلمان پشت سر گذاشت تا پروسه درمان کامل شده و مصدومیت کهنه‌اش به طور کامل بهبود پیدا کند.

قهرمان جهان و المپیک پس از ماه‌ها دوره نقاهت، حالا در تهران آرام آرام تمرینات سبک خود را آغاز کرده تا از فرم بدنی مطلوب خارج نشود. در همین راستا سهراب در کمپ تیم‌های ملی حاضر شد و پس از مدت‌ها دست به وزنه شد. اتفاقی که پس از آن عمل سخت، مرادی به آن نیاز داشت تا بتواند دوباره به چرخه تمرینات جدی بازگردد.

سهراب در این تمرین کوتاه چند وزنه را با احتیاط بالای سر بُرد تا ثابت شود عمل سنگین کتف را با موفقیت پشت سر گذاشته و از آثار مصدومیت خبری نیست. مرادی با این تمرین همچنین قبل از رقابت‌های گزینشی سوئیس شرایط خود را محک زد.

به نقل از فارس، مرادی ظرف 48 ساعت آینده برای معاینه مجدد توسط پزشک معالج به آلمان سفر خواهد کرد و پس از آن راهی سوئیس خواهد شد تا در رقابت‌های گزینشی پس از مدت‌ها به شکل رسمی روی تخته ظاهر شده و امتیاز این مرحله را برای حضور در المپیک ذخیره کند. مسابقات گزینشی سوئیس از ۲۴ اکتبر برگزار خواهد شد و وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که الهلال با نتیجه سنگین 4 بر 2 مقابل العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد، بسیار از کارشناسان غیبت و مصدومیت الکساندر میتروویچ را یکی از اصلی‌ترین دلایل این نتیجه می‌دانستند.

میتروویچ از آغاز فصل به‌طور میانگین 1 گل در هر بازی برای الهلال به ثمر رسانده بود و مصدومیتش با توجه به فاصله کمی که تا شروع یورو 2024 نیز باقی مانده، وضعیت آمادگی او را تحت تاثیر قرارداد. 

میتروویچ در گفت‌وگو با یک رسانه صربستانی درباره مصدومیتش اکنون توضیح داده و به نظر می‌رسد دوران نقاهت او خیلی زودتر از پیش‌بینی اولیه پزشکان به پایان برسد. او در گفت‌وگو با ویشگو گفت: این بدترین مصدومیتی بود که در دوران حرفه‌ای تجربه کرده بودم. وقتی برای معاینه رفتم احساس کردم که یورو 2024 را از دست داده‌ام اما اکنون پزشکان به من امید داده‌اند که با استراحت کردن، از دو هفته دیگر می‌توانم به تمرینات برگردم. 

وی درباره حضور در لیگ عربستان تاکید کرد: این یک پروژه خاص است و با دیگر پروژه‌هایی که در چند سال اخیر دیده‌ایم فرق می‌کند. شرایط در عربستان حرفه‌ای است و حضور کریستیانو رونالدو و نیمار تاییدی بر حرف من است. 

او ادامه داد: من چیزی جز استقبال و شور و اشتیاق از مردم عربستان ندیده‌ام. من البته در ریاض که پایتخت عربستان است زندگی می‌کنم ولی می‌دانم که بقیه شهرها هم شرایطی مشابه دارند.

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • 4 سورپرایز درفت 2024؛ از بازگشت هیولا تا قهرمان المپیک/ اخبارWWE
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد