Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@05:23:05 GMT

لغو محدودیت‌های ارتباطی در کشمیر

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۴۰۶۷

لغو محدودیت‌های ارتباطی در کشمیر

خبرگزاری میزان- سخنگوی دولت جامو و کشمیر به رسانه‌ها گفت: خطوط تلفن همراه در ۱۰ منطقه از کشمیر «تحت کنترل هند» برقرار می‌شود. دولت هند روز ۵ اوت ۲۰۱۹ خودمختاری و اختیارات ویژه منطقه جامو وکشمیر را لغو کرد. این اقدام به اعتراض سراسری مردم کشمیر منجر شد. تاریخ انتشار: 10:08 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۵۲۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از روزنامه خراسان، با گذشت بیش از دو ماه از برقراری محدودیت‌های ارتباطی در کشمیر تحت کنترل هند، دهلی نو اعلام کرد که برخی از این محدودیت‌ها را لغو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

«روهیت کانسال» سخنگوی دولت جامو و کشمیر به رسانه‌ها گفت: تمام خطوط تلفن‌های همراه روز دوشنبه ۱۴ اکتبر در بخش‌هایی از کشمیر برقرار خواهد شد.

 

این مقام هندی افزود، خطوط تلفن همراه در ۱۰ منطقه از کشمیر «تحت کنترل هند» برقرار می‌شود. دولت هند روز ۵ اوت ۲۰۱۹ خودمختاری و اختیارات ویژه منطقه جامو وکشمیر را لغو کرد. این اقدام به اعتراض سراسری مردم کشمیر منجر شد.
انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشمیر محدودیت ارتباطی هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان به شکست این رژیم در جنگ با حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که رژیم صهیونیستی جنگ را در جبهه شمالی باخته است؛ چرا که ۶۲ هزار نفر از این منطقه‌ها تخلیه شده‌اند و به هتل‌ها و آپارتمان‌ها منتقل شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به شکست مداوم رژیم صهیونیستی در برابر حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ در جبهه شمالی این رژیم، اعلام کردند که نزدیک به ۳۰ هزار شهرک‌نشین به خواسته خود این منطقه‌ها را ترک کرده‌اند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها نزدیک به ۴۰ درصد از کسانی که از منطقه‌های شمالی تخلیه شده‌اند به عدم بازگشت به این منطقه‌ها می‌اندیشند و ۳۸ درصد از کسانی که به صورت مستقل منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده‌اند نیز عدم بازگشت به این منطقه‌ها را بررسی می‌کنند.

هم‌چنین با تداوم عملیات حزب‌الله لبنان علیه مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی و ناگزیرشدن صهیونیست‌ها نسبت به تخلیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین ساخته‌شده در این منطقه‌ها، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در خصوص شهرک‌نشینان مستقر در این شهرک‌های صهیونیستی منتشر کردند.

این رسانه‌ها با نگران‌کننده توصیف‌کردن این اطلاعات اعلام کردند که از هر ۴ جوان صهیونیستی که از شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال سرزمین‌های اشغالی تخلیه شده‌اند، یک جوان صهیونیست دچار افسردگی شده است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نیمی از این جوانان صهیونیست دچار انزوا شده‌اند. همچنین این رسانه‌ها تاکید کردند که رفتارهای خطرناک در میان این شهرک‌نشینان صهیونیست تشدید شده است.

کد خبر 6084868

دیگر خبرها

  • بزرگترین شاعر شیعی کشمیر
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • رئیسی: همه به وظایف خود در موضوع عفاف و حجاب باید توجه کنند
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد