Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پرهام مقصودلو نماینده شطرنج ایران در دور چهارم مسابقات بزرگ سوئیس یک پیروزى درخشان مقابل سوپر استاد بزرگ هندى به دست آورد. تاریخ انتشار: 10:09 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۵۲۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور چهارم مسابقات بزرگ سوئیس به پایان رسید و پرهام مقصودلو با ریتینگ ۲۶۶۴ مقابل ویدیت سوپر استاد بزرگ هندى با ریتینگ ۲۷۱۸ به یک پیروزى ارزشمند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ شطرنج ایران، نمایندگان کشورمان تا به امروز تنها موفق به شکست دادن ۹ سوپر استاد بزرگ شده‌اند که یکى از آنها برترى شب گذشته مقصودلو مقابل ویدیت بود

این سومین پیروزى مقصودلو در این تورنمنت معتبر است. او پیش از این مقابل حریف اسپانیایى و اوکراینى‌اش به پیروزى رسیده بود. با این پیروزى مجموع امتیازات مقصودلو به ۳.۵ رسید.

مقصودلو در دور پنجم به مصاف وان هائو از چین مى‌رود.

مسابقات بزرگ سوئیس با حضور ۱۵۴ بازیکن از ۴۲ کشور جهان در یازده دور برگزار مى‌شود. مگنوس کارلسن (۲۸۷۶)، کارونا فابیانو (۲۸۱۲)، سو وسلی (۲۷۶۷) و ویشواناتان آناند (۲۷۶۵) از جمله چهره‌هاى سرشناس این رقابت‌ها هستند.

پرهام مقصودلو نیز به عنوان بخت چهل و هشتم کسب عنوان قهرمانی، تنها ایرانى حاضر در مسابقات است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شطرنج شطرنج باز پرهام مقصودلو مگنوس کارلسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه المپیک در دستان مهمدی

نماینده کشورمان در وزن ۸۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی‌گیر ازبک سهمیه المپیک را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در قرقیزستان پیگیری شد. در این مسابقات به فینالیست‌ها سهمیه داده می‌شود. بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال برگزار نخواهد شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت‌کننده داشت، علیرضا مهمدی در مرحله نیمه نهایی به مصاف جالگاسبای بردی مرادوف از ازبکستان رفت که ۳ بر ۲ پیروز شد و توانست سهمیه المپیک را کسب کند.

مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با آسان ژانیشوف از قرقیزستان سرشاخ شد وبا نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید تا به نیمه‌نهایی صعود کند.

کد خبر 746686

دیگر خبرها

  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • سهمیه المپیک در دستان مهمدی
  • سقوط دانشگاه‌های چهار کشور بزرگ جهان در رتبه‌بندی QS
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد