Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری گفت: آموزش های تخصصی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با مشارکت آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان که به منظور انعقاد تفاهم نامه در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد، گفت: تفاهم نامه همکاری ستاد کانون مساجد با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به منظور کمک به تحقق اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای توسعه و همکاری ۲ جانبه منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: اجرای آموزش های تخصصی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با مشارکت آموزش فنی و حرفه ای استان از اهداف انعقاد تفاهم نامه با آموزش فنی و حرفه ای است.

 

وی ابراز کرد: توانمند سازی و استعداد یابی از دیگر اهداف انعقاد تفاهم نامه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری است.

 

مظاهری، مشاوره و هدایت شغلی، اجرای دورهای آموزشی مطابق نیاز و استاندارهای فنی و حرفه ای، اخذ آزمون از متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی استاندارد، تهیه تجهیزات مورد نیاز آموزش به مکان آموزش و نظارت بر اجرای دوره های آموزشی را از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این تفاهم نامه عنوان کرد.

 

وی گفت: همکاری در تامین تجهیزات، همکاری در تولید محتوا و اجرای دوره، همکاری در برنامه ریزی کلاس های آموزشی و همکاری در نظارت بر اجرای تعهدات و ارائه گزارش به مقام مسئول از تعهدات مشترک ستاد کانون های مساجد و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این تفاهم نامه است.

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین ۹۸ مسجد مرز بین المللی شلمچه راهپیمایی اربعین حسینی نماز جمعه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی

سیدنصرالدین صالحی دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری به همراه اعضای کارگروه ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه معاونین دادسرا از پارکینگ‌های شهرکرد بازدید کرد.

صالحی گفت: با برگزاری کارگروه مربوطه و پیگیری و زحمات اعضای آن بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه از حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در سطح استان، تعیین تکلیف و ترخیص شد و شرایط کنونی توقفگاه‌های وسایل نقلیه نسبت به گذشته بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید

دیدار چهره به چهره مردم با اعضای شورای قضایی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ساماندهی توقفگاه‌ها و خودرو‌های توقیفی ضروری است و وضعیت موجود باید بهبود یابد و در تعیین تکلیف سایر وسایل نقلیه توقیفی شتاب شود. 

صالحی به شهروندان توصیه کرد: نسبت به پیگیری و ترخیص وسایل نقلیه‌ای که فاقد دستور قضایی توقیف می‌باشند، اقدام نمایند در غیر این صورت مشمول حکم وسایل نقلیه فرسوده و رسوبی شده و طبق مقررات به فروش خواهند رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان