Web Analytics Made Easy - Statcounter

محور موضوعات کنفرانس شامل، فلسفه اخلاق، اخلاق، رفتار درست و اشتباه، اخلاق، مسائل متافیزیکی، عینی گرایی و نسبیت گرایی، مسائل روانشناختی در زمینه فراشناختی، انحصارطلبی و بی نظمی، احساس و عقل، اخلاق قانونی، نسبیت اخلاقی، نظریه فضیلت، نظریه قرارداد اجتماعی، اخلاق کاربردی، اصول نظارتی در اخلاق کاربردی، مسائل مربوط به اخلاق کاربردی، سقط جنین، نوزادان، حقوق حیوانات، نگرانی‌های محیطی، مجازات اعدام، جنگ هسته‌ای و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارسال چکیده آثار خود به https://panel.waset.org/apply/۲۰۲۱/۱۲/amsterdam/ICMPMR?step=۱ در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال چکیده آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به https://waset.org/moral-philosophy-and-moral-relativism-conference-in-december-۲۰۲۱-in-amsterdam مراجعه گردد.

کد خبر 458807 برچسب‌ها فلسفه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش بین الملل نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بخش بین الملل سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «دیپلماسی قرآنی، هویت اسلامی» و با حضور ۳۴ مهمان خارجی (هنرمند و شخصیت قرآنی) تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی متولی رسمی دیپلماسی قرآنی جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن در کشورمان، فرصت و بستر مناسبی برای برقراری ارتباط و هم افزایی میان مسلمانان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • ۶۶ درصد تقاضاهای سامانه سامع در دادگستری قزوین پاسخ گرفت
  • چرا «منشور اخلاقی سیاستمداران» در پارلمان ترکیه رای نیاورد؟
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن