Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، امین حسین نقشینه با اشاره به کاهش دمای هوا در بسیاری از استان‌های کشور اظهار داشت: امروز برای ایلام رشد ابر و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی‌شده است و از فردا آسمان ایلام صاف خواهد بود.

وی بابیان اینکه امروز بیشینه دما در ایلام ۲۹ درجه و فردا ۲۸ درجه است، افزود: در کرمانشاه بیشینه دما ۲۹ درجه و در بعضی ساعات وزش باد در ناحیه غربی و بارش خفیف باران در مناطق مرتفع کرمانشاه پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و زاگرس

کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه امروز بیشینه دما در مرز خسروی ۳۳ درجه و فردا ۳۴ خواهد بود، تصریح کرد: این در حالی است که بیشینه دما در شهر مهران امروز و فردا ۳۹ درجه و بیشینه دما در شلمچه امروز و فردا ۴۰ درجه خواهد بود.

نقشینه بابیان اینکه در هفته آینده در کرمانشاه و ایلام شاهد کاهش دما و آغاز فعالیت موج بارشی هستیم، اضافه کرد: در سایر نقاط کشور به‌ویژه در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره شهرهای غربی و مرزهای ورودی ایران گفت: وزش باد در شهرهای غربی همراه با گردوخاک در این مناطق پیش‌بینی می‌شود و در شهرهای زیارتی عراق آسمان صاف خواهد بود.

کد خبر 4746029

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 بازگشت زائران اربعین سازمان هواشناسی بارش باران گرد و خاک اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر