Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فیفا در گزارشی به بررسی بازی تیم‌های فوتبال ایران و بحرین از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت. فیفا در این گزارش نوشت:

اولین محک جدی شاگردان هجومی ویلموتس در مسابقات مقدماتی مقابل بحرین خواهد بود. بحرین قبلا سابقه شکست دادن ایران را در کارنامه دارد و یک باربا نتیجه  ۳ بر ۱  تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی اگر ایران مقابل بحرین ببازد عراق می‌تواند با برد محتمل خود مقابل کامبوج شرایط را برای صدرنشینی ایران سخت‌تر کند.

 بازی تیم‌های ملی بحرین و ایران روز سه شنبه از ساعت ۲۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اعضای تیم ملی فوتبال ایران عازم بحرین شدند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی از ساعت 17:30 دقیقه در سومین بازی مرحله گروهی در شرایطی به مصاف کویت می‌رود که صعودش به دور بعدی قطعی شده، اما نتیجه این مسابقه در سرنوشت افغانستان که به‌صورت همزمان با بحرین بازی خواهد کرد، تاثیرگذار است و از سوی دیگر می‌تواند دیدار مناسبی برای پوشش نقاط ضعف و قوت تیم باشد که در دو بازی قبلی به ویژه در خط دفاعی نمایش منسجمی نداشته است.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحرین پیروز شد. باید دید در سومین دیدار وحید شمسایی و شاگردانش چه نمایشی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)