Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@23:03:56 GMT

هوای تهران سالم است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۴۶۰۳

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 68 قرار گرفته و هوا سالم است همچنین شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 85 قرار داشته و هوا سالم بود.

اخبار اجتماعی- تهران از ابتدای سال 25 روز هوای پاک، 154 روز هوای سالم، 27 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار در مدت مشابه سال گذشته به صورتی بود که پایتخت 10 روز هوای پاک، 170 روز هوای سالم و 27 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

حداکثر دمای هوا برای روز جاری 22 درجه و کمترین 15 درجه اعلام شده است.همچنین احتمال وزش باد در برخی ساعات روز با سرعت متوسط وجود دارد.

علیرغم اعلام این شاخص‌ها بسیاری از آلودگی هوا در روز گذشته گلایه مند بودند و در فضای مجازی اعلام کردند که با اجرای طرح کاهش آلودگی هوای،‌هوای تهران آلوده‌تر شده است.

محمدعلیخانی عضو شورای شهر تهران نیز اجرای طرح کاهش آلودگی هوا را دلیل آلودگی هوای تهران از ابتدای تابستان تاکنون می‌داند و اعلام کرد: شهرداری در مورد کاهش آلودگی هوا غلو می‌کند و طرح جدید ترافیک به اهداف خود نرسیده است. اما مدیران شهری معتقدند افزایش ازن به دلیل بیشتر شدن تابش نور خورشید دلیل آلودگی هوا بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کیفیت هوا هوای سالم کیفیت هوا شاخص کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز (۴ اردیبهشت) تهران روز بارانی را پشت سر گذاشت و میانگین آلاینده شاخص هوای پایتخت (ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون) طی ۲ ساعت گذشته، عدد ۷۶ را نشان می دهد که بیانگر کیفیت مطلوب است. البته اکنون شاخص هوا با میانگین ۸۶ وضعیت قابل قبول را نشان می دهد. همچنین اکنون ۱۸ ایستگاه زرد (قابل قبول) و ۵ ایستگاه هم نارنجی (ناسالم) هستند.

شاخص کیفیت هوا(AQI) صفر تا ۵۰ هوا پاک ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول(سالم) یا متوسط ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم ۳۰۱ تا ۵۰۰ هوا خطرناک

کد خبر 846850 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • با تغییر رژیم غذایی خود زمین را نجات دهید
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟