Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@19:46:58 GMT

نخست وزیر کانادا از ترور شدن می‌ترسد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۴۷۱۳

نخست وزیر کانادا از ترور شدن می‌ترسد

خبرگزاری میزان- جاستین ترودو در جدیدترین کمپین خود در اونتاریو و در شهر میسی سائوگا با ۹۰ دقیقه تاخیر در حالی حاضر شد که نیرو‌های ویژه امنیتی دورتادور وی را محاصره کرده بودند و جلیقه ضد گلوله پوشیده بود. تاریخ انتشار: 10:40 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۵۴۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از روزنامه خراسان، نخست وزیر کانادا از ترس ترور شدن جلیقه ضدگلوله پوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانادا ۲۱ اکتبر با انتخابات فدرال روبه روست و این روز‌ها کمپین‌های انتخاباتی داغی در حال برگزار شدن است.

جاستین ترودو، نخست وزیر، در جدیدترین کمپین خود در اونتاریو و در شهر میسی سائوگا با ۹۰ دقیقه تاخیر در حالی حاضر شد که نیرو‌های ویژه امنیتی دورتادور وی را محاصره کرده بودند و جلیقه ضد گلوله پوشیده بود. این کار وی بلافاصله با واکنش‌های مختلف روبه رو شد، ازجمله «اندرو شیر» رهبر حزب محافظه‌کار و رقیب جاستین ترودو این وضعیت را ناراحت کننده توصیف و ابراز تاسف کرد از این که در دموکراسی کانادایی باید نخست وزیر مجبور شود چنین کاری انجام دهد.


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امریکا کانادا ترور محافظه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 6087200 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!