Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ واترپلو فصل 1398 تاکید کرد که حضور باشگاه‌های ریشه‌دار و مردمی چون پرسپولیس به پویایی هر چه بیشتر لیگ برتر کمک می‌کند.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، محسن رضوانی رئیس فدراسیون اظهار کرد: خوشبختانه لیگ برتر واترپلو هرسال با کیفیت بیشتری برگزار می‌شود و حضور تیم‌های ریشه‌دار و باشگاه‌های صاحب نامی چون نفت، دانشگاه آزاد، سایپا و … موجب شده تا همه ساله شاهد بازی‌های نزدیکی در این مسابقات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته امسال تیم‌های پیشگامان کویر یزد و پرسپولیس نیز به جمع تیم های لیگ برتری اضافه شدند. بی شک حضور تیمی مردمی و محبوبی مثل پرسپولیس به پویایی لیگ برتر کمک شایانی می‌کند و شرایط را برای رشد و توسعه ورزش واترپلو بیش از پیش فرآهم می‌آورد.
رئیس فدراسیون پایان گفت: باید از همه مدیران ورزشی و متعهد باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های برتر شنا، شیرجه و واترپلو قدردانی کنم که با سرمایه‌گذاری در ورزش‌های آبی کمک بزرگی برای فدراسیون در پرورش بازیکنان مستعد هستند. به ویژه از آقایان انصاری فر و رضا یلوه (مدیر عامل و معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس) ممنونم که امسال زمینه حضور باشگاه مردمی پرسپولیس را در واترپلو فرآهم آوردند. همانطور که می‌دانید تیم ملی خوب از دل لیگ‌های ورزشی خوب در می‌آید و امیدوارم با تداوم حضور باشگاه‌های ریشه‌دار و مردمی در لیگ واترپلو شاهد موفقیت هر چه بیشتر این رشته در عرصه‌های بین المللی نیز باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رضوانی پرسپولیس لیگ واترپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در حالی روز 24 فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند که گزارش نماینده فدراسیون برای کمیته انضباطی منجر به جریمه برای مربی گلرهای نارنجی پوشان شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که طی روزهای اخیر دوباره فعالیت زیادی داشته و باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر را با محرومیت و جرایم مالی سنگین مواجه کرده، امروز هم رای رحمان احمدی، مربی دروازه‌بانان مس رفسنجان را صادر نمود.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق می شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.»

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر