Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:23:59 GMT

انگیزه بالای رونالدو برای ثبت رکورد جدید

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۴۷۹۶

انگیزه بالای رونالدو برای ثبت رکورد جدید

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه یوونتوس، امشب می تواند با گلزنی مقابل اوکراین به 700 گل در دوران فوتبال خود برسد.

به گزارش مشرق، تیم ملی پرتغال روز جمعه موفق شد با سه گل از سد لوکزامبورگ عبور کند و تا حدودی شانس صعود خود به رقابت های یورو 2020 را بیشتر کند. کریستیانو رونالدو موفق شد یکی از گل های تیمش را به شکلی فوق العاده به ثمر رساند و به 699 گل در دوران فوتبال خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

افشای مکالمه بوفون و رونالدو پس از گل معروف

پرتغالی ها امروز اما در یک دیدار حساس و بسیار سخت در شهر کیف به مصاف اوکراین خواهند رفت. اوکراینی ها با 16 امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارند و با یک تساوی در دیدار امشب هم می توانند صعود خود را به رقابت های یورو را قطعی کنند. شاگردان فرناندو سانتوس اما به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارند چرا که در غیر این صورت ممکن است که حتی صعود مدافع عنوان قهرمانی به رقابت های یورو2020 به خطر بیفتد.

دیدار پرتغال مقابل اوکراین برای کریستیانو رونالدو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. رونالدو با گلزنی در دیدار امشب می تواند به 700 گل در دوران فوتبال خود برسد.

در همین رابطه رونالدو دیشب با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود و در حالی که بازیکنان پرتغال با ژستی خاص و پر روحیه در حال تمرین کردن هستند، به انگیزه بالای این تیم برای پیروزی در دیدار امشب اشاره کرده است. رونالدو درباره این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:" آماده برای بازی فردا"

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن کریستیانو رونالدو فوتبال رکورد تیم ملی پرتغال گلزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از رقابت ۱۹ گروه سرود در ۲ رده سنی زیر و بالای ۱۵ سال در ۲ بخش دختران و پسران خبر داد و افزود: جشنواره سرود روستایی رضوی که زیر مجموعه ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم محسوب می‌شود با حضور ۱۹ گروه در کردر رضوی به کار خود پایان می‌دهد. این گروه‌ها در ۲ بخش پسران و دختران و در ۲ رده سنی زیر و بالای ۱۵ سال باهم به رقابت خواهند پرداخت.

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: استان‌های کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، یزد، البرز و بوشهر صاحب نماینده برای شرکت در این رقابت‌ها هستند. ضمن اینکه در بخش پسران، ۳ گروه در رده سنی بالای ۱۵ سال و ۸ گروه در رده سنی زیر ۱۵ سال باهم رقابت خواهند کرد. در بخش دختران هم، ۳ گروه در رده سنی بالای ۱۵ سال و ۵ گروه در رده سنی زیر ۱۵ سال باهم رقابت خواهند کرد.

معراج، سقای حسین(ع)، نوای موعود، خانه احسان حاجی آباد، شهید جواد ناصری، آفتاب، نورالقائم، میثاق یزد، حمزه سیدالشهدا(ع)، طریق القدس، طپش، شادینه بختیاری، خانه احسان حاجی آباد، دبیرستان هاجر، مدرسه حضرت فاطمه(س)، نورالهدی، کنگ کهن، دختران میثاق، زهروان زینبی (س) گروه‌های منتخب سرود روستایی رضوی را تشکیل می دهند.

کد خبر 6081296 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود