Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسات متعددی در سطح کشور و استان برای برنامه ریزی یک سفر خوب وایمن برای مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برگزار شده است. وی با اشاره به پیش بینی افزایش درخواست های سفر برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از استان اصفهان و سایر استان های کشور خاطرنشان کرد: کل ظرفیت ناوگان حمل ونقل اتوبوسی استان اصفهان بالغ بر 1900 دستگاه است که در این ایام در خدمت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضری با بیان اینکه درخواست برای بازگشت به کشور از 24 تا 29 مهرماه بسیار افزایش می یابد، اضافه کرد: در این ایام از ناوگان حمل ونقل شرکت های توانمند تولیدی استان همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان نیز کمک خواهیم گرفت. مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان همچنین از آماده باش راهداران استان به ویژه در محورهای مورد تردد زائرین خبر داد و گفت: علاوه بر مجتمع های خدماتی رفاهی، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و راهدارخانه های استان اصفهان نیز آماده خدمت رسانی به زائرین هستند. وی تاکید کرد: نظارت بر فروش بلیط و نحوه خدمت رسانی به زائرین در این ایام تشدید خواهد شد. خضری از مردم خواست مشکلات خود را از طریق سامانه و تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 3000141 با اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در میان بگذارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است