Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه برای بازشت زائران از مرزهای مهران و خسروی آمادگی کامل را دارند. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

فربیرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در مجموع 45 درصد از زائران از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جابه‌جا می‌شوند اظهار داشت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه به عنوان هاب منطقه انتخاب شده این میزان حجم زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 95 درصد زائران از استان کرمانشاه تردد می‌کنند و علاوه بر اصلاح جاده از نظر حمل و نقل عمومی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است عنوان کرد: زائران در زمان برگشت از مرزهای مهران و خسروی به مقصد نهایی یا نقاط تعیین شده به عنوان هاب منتقل می‌شوند.

اخبار اربعین 98|خدمت‌رسانی 3 هزار خادمیار آستان قدس رضوی به زائران اربعین حسینیاخبار اربعین 98 | تردد 3 میلیون زائر از مرزهای چهارگانه کشور/ مشکل امنیتی نداریمقطعه صوتی "زوار اربعین" منتشر شد + صوت کرمی با اشاره به اینکه از رودی استان تا خروج از مرز در قالب حمل و نقل عمومی و جاده ها اقداماتی با وجود کمبود اعتبارات و زمان محدود انجام شده است گفت: یکی از جاده‌های مناسب کشور در مسیر بزرگراه کربلا مربوط به استان کرمانشاه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه جاده سرپل‌ذهاب و قصرشیرین بعد از 10 سال روکش شد  بیان کرد: بزرگراه کربلا به ویژه مسیر کرمانشاه به بیستون به طور کامل لکه‌گیری شده است و در صورت اعتبار در آینده روکش آسفالت انجام می‌شود.

کرمی گفت: بیش از 3000 تابلو در سطح جاده‌ها و بزرگراه کربلا براساس استانداردهای ملی نصب شده اما سرقت تابلوها در جاده‌ها زیاد است.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان

 حمیدرضا علیدادی سلیمانی  گفت: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۵ دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جیرفت مراجعه کردند که این عدد نشان از رشد ۲۸ درصدی مراجعه به مرکز معاینه فنی سنگین در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط زیست، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها کلیه وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند، افزود: از این تعداد معاینه فنی صورت گرفته، ۹ هزار و ۱۳۹ مورد قبولی مرتبه اول، ۴ هزار و ۵۷۷ مورد قبولی پس از اصلاح عیب و ۴ هزار و ۸۴۹ دستگاه نیز در تست‌های مربوطه رد شدند. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با بیان اینکه هم اکنون  در جنوب کرمان فقط یک مرکز معاینه فنی فعال است که محل فعالیت آن در شهرستان جیرفت می‌باشد، ادامه داد: در این مرکز، علاوه بر بازدید‌های ظاهری، شامل: کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها ، آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه، شامل: تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

وی از کلیه رانندگان پرتلاش و زحمت کش خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران