Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در جلسه تقدیر از کارکنان شبکه دامپزشکی گفت: رسالت اصلی دامپزشکی سلامت جامعه است و توجه به غذا از اهمیت زیادی برخوردار است و هدف جامعه دامپزشکی حفظ سرمایه‌های دامی است.

او افزود: ارتقاء شاخص‌های بهداشت عمومی و بهداشت دام مرهون تلاش‌های شبانه روزی همکاران خدوم دامپزشکی است، افکار عمومی جامعه بویژه جامعه هدف ما بخوبی می‌دانند بخش‌های مختلف دامپزشکی با امکانات محدود خدمات بی شائبه‌ای را تقدیم آنان می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی ادامه داد: مجموعه دامپزشکی در حوزه‌های مختلف از جمله:تشخیص و درمان، مراقبت و پیشگیری، نظارت و پایش، آموزش و سایر حوزه‌ها فعالیت داشته و امیدواریم با فعالیت‌های شبانه روزی بتوانیم نقش خود را به عنوان سربازان سلامت در برقراری سلامت و امنیت غذایی جامعه بخوبی ایفاء کنیم.

انتهای پیام/س

رسالت اصلی دامپزشکی سلامت جامعه است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مسعود سرگلزائی گفت: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی برای ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی انجام می‌شود.
رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سال گذشته بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور نظارت بهداشتی شده است.
سرگلزایی تاکید کرد: در نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای محصولات تحت نظارت دامپزشکی از نظر وضعیت ظاهری، نشانه گذاری، دارا بودن وضعیت بهداشتی استاندارد از محل تولید فرآورده، شرایط بهداشتی خودروی متقاضی حمل، دمای مناسب محصول در طی مسیر از مبداء تا مقصد، تطابق محصول با گواهی بهداشتی صادره توسط اداره دامپزشکی مبدا و درصورت لزوم انجام نمونه برداری صورت می‌پذیرد؛ پس از تائید همه شرایط بهداشتی و قرنطینه‌ای اجازه بارگیری، حمل، تخلیه و مصرف محصولات مرتبط با دامپزشکی داده خواهد شد.
وی تاکیدکرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان، استانی مرزی در همسایگی دو کشور پاکستان و افغانستان و در ارتباط با آب‌های آزاد جهان است؛ بنابراین نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای در زمینه واردات، صادرات و ترانزیت کالا به منظور حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد