Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@06:35:37 GMT

کمبود آب و غذا در نجف کذب محض است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۵۱۶۷

کمبود آب و غذا در نجف کذب محض است

مسئول هماهنگی ستاد اربعین استان تهران اعلام کرد: برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر کمبود آب و غذا در نجف کذب محض است و زائران به همراه خود آب و غذا نیاورند.

به گزارش مشرق، سید محمدرضا هاشمی‌نیا گفت: با توجه به حضور میلیونی مشتاقان امیرالمومنین (ع) و حضرت اباعبدالله (ع)، ستاد اربعین استان تهران و موکب‌های دیگر استان‌ها در نجف با تمام توان در خدمت زائران هستند و تاکنون کمبودی مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تردد ۳ میلیون زائر از مرزهای چهارگانه کشور مادرانه در پیاده روی اربعین +عکس

مسئول هماهنگی ستاد اربعین استان تهران مستقر در نجف اظهارداشت: امنیت کامل در نجف و مسیرهای منتهی به این شهر مقدس فراهم است و زائران با خیالی آسوده در اماکن متبرکه حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: ستاد اربعین استان تهران روزانه ۱۱۰ هزار پرس غذا طبخ و بین زائران در نقاط صحن حضرت زهرا، پارکینگ طبقاتی و منطقه ثورالعشرین شهر نجف توزیع می‌کند.

هاشمی‌نیا اضافه کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده ۱۰۰ هزار نفر در این سه منطقه اسکان داده شده‌اند.

وی تصریح کرد: باوجود ضعف زیرساخت‌های رفاهی شهر نجف، توانسته‌ایم با هماهنگی ستاد عتبات عالیات و دیگر نهادهای نجف، رفاه نسبی برای زائران فراهم کنیم.

مسئول هماهنگی ستاد اربعین استان تهران خاطرنشان کرد: تعداد موکب‌های استان تهران در نجف نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

هاشمی نیا با اشاره به افزایش حدود ۲ برابری جمعیت زائران در نجف در مقایسه با سال گذشته به زائران توصیه کرد که مدت طولانی در نجف اقامت نداشته باشند، برگشت خود را به روزهای پایانی اربعین نیندازند و پس زیارت کربلا به سمت مرزهای ایران حرکت کنند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن اربعین زائران نجف کربلا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد

ستاد مدیریت بحران شرق استان کرمان با حضور معاون اقتصادی استاندار و جهت هماهنگی اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از سیل برگزار شد.  

در پی پیش‌بینی و هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی‌های سنگین طی امروز و فردا ستاد بحران شرق استان تشکیل جلسه داد. 

امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به شرق استان سفر کرد و شورای تامین و ستاد مدیریت بحران در فرمانداری بم تشکیل شد. 

در این جلسه ضمن بررسی اقدامات پیشگیرانه، گزارش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در مورد کار‌های انجام شده  ارائه شد. 

معاون استاندار کرمان به فرمانداران و بخشداران تاکید کرد تا رصد لحظه‌ای شرایط آب و هوایی و مناطق در معرض خطر احتمالی را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد