Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ایوب سلیمانی در خصوص پیشبرد برنامه های فرهنگی خدمت مقدس سربازی از طریق تعامل بیشتر با شبکه های سیما اظهارکرد:یکی از دغدغه های همه جوانان در گروه سنی خاصی ،خدمت سربازی است که قبل از شروع خدمت سربازی تا حتی بعد از خدمت سربازی را برمی گیرد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما برآیند خاص مردم است و اراده مردم باید نبض جامعه در صدا و سیما باشد،گفت: سالانه میلیون ها نفر از جوانان درگیر مقوله سربازی بوده که مخاطب خوبی برای صدا و سیما هستند،لذا در صدد هستیم برای پیشبرد امر خوشایند سازی خدمت سربازی بیش از گذشته با صدا و سیما همکاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه جوانان در دوران سربازی با حفظ امنیت کیان جامعه موجب می شوند سازمان ها از جمله صدا و سیما بتوانند در آرامش و آسایش فعالیت کنند،افزود:شبکه های مختلف سیما با توجه به حوزه های فعالیتی خود از جمله شبکه های علمی ،ورزشی ،فرهنگی و... میبایست به مقوله سربازی بپردازند و نیروهای مسلح نیز از نظر تامین محتوا با این سازمان همکاری می کنند.

وی بیان داشت:در هفته نیروی انتظامی امسال صدا و سیما همکاری خوب و پررنگی با پلیس داشته و توانسته ایم ازاین طریق برنامه ها و دغدغه های خود را برای  مردم تشریح کنیم.

سردار سلیمانی اظهارکرد: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته با صدا و سیما، هریک از پلیس های تخصصی با محوریت معاونت اجتماعی ناجا، در بخش های مختلف مانند مواد مخدر،آگاهی و ... از ظرفیت های صداوسیما برای پیشبرد اهداف خود بهره مند می شوند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیست درصد ارتباط کل حاکمیت در ارتباط با پلیس است و این ارتباط دو طرفه است و در طول روز بعید است که یک شهروند ایرانی با پلیس ارتباطی نداشته باشد که با تعامل و هم فکری دو طرفه،جامعه امنی شکل می‌گیرد.

کد خبر 4746272 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی معاونت اجتماعی ناجا سردار سلیمانی صدا و سیما اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی قوه قضاییه اربعین حسینی محسن هاشمی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران پیروز حناچی ناجا آتش نشانی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه