Web Analytics Made Easy - Statcounter

"فائزه حق‌شناس" هنرمند خوشنویس و عضو انجمن خوشنویسان کشور در آستانه اربعین حسینی دلنوشته‌ای را قلمی کرده است. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، "فائزه حق‌شناس" هنرمند خوشنویس، عضو انجمن خوشنویسان کشور و حلقه مهربانی، در آستانه اربعین حسینی دلنوشته‌ای را به شوق حضرت سیدالشهدا(ع) نگاشته و به صورت اختصاصی در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این دلنوشته به شرح زیر است: 

"در طول سال، سخت کار می‌کند و اندک در آمدش را ذره ذره ذخیره می‌کند تا خرج سفرش فراهم شود...

مسیر طولانیست و خرج راه زیاد...

اما از آن سالی که پسرش داشت در رودخانه غرق می‌شد و مستأصل از همه جا، با تمام توان فریاد زد: "یا عباس" و نام شما، توان شد به دستان پسر و شاخه درخت کنار رودخانه را گرفت و خود را بیرون کشید؛ نیت کرده هر سال اربعین پیاده به زیارت برود و از شما بخواند...

سوار اتوبوس که می‌شوند، از شما می‌خواند...از مرز که می‌گذرند و وارد ایران می‌شوند، وارد مسجد گوهرشاد که می‌شوند، به حرم حضرت معصومه(س) که می‌رسند، نماز را که در مسجد جمکران سلام می‌دهند، از مرز ایران و عراق که می‌گذرند، در نجف، سامرا، کاظمین و در گوشه گوشه کربلا، از شما می‌خواند...

اردو می‌خواند اما اشک را میهمان چشم همه می‌کند...

نام حسین(ع)، نقطه اشتراک همه دل‌های عاشق است..."

دلنوشته اربعین|«با مرکّب عشق می‌نگارم؛ حُبّ الحسین وسیلة السعداء...»مروری بر مهم‌ترین توصیه‌های رهبر انقلاب درباره راهپیمایی اربعین+اینفوگرافیکقاسم محمدی:هنر عکاسی پس از انقلاب زنده شدتازه‌ترین نماهنگ اربعینی خانه طراحان منتشر شد+فیلمنستعلیق‌نویسان معاصر به فرهنگستان هنر آمدند+عکسموشن‌گرافیک|«بگو حکایت مستی که چای می‌نوشد...»+فیلمموشن‌گرافیک اربعینی جدید خانه طراحان منتشر شد+فیلم«داد مظلومی تو مُلک جهان را پر کرد» منتشر شد+موشن‌گرافیکناگفته هایی از شهادت یک پاسدار روی ناو آمریکایی+موشن‌گرافیکموشن‌گرافیک " آداب و الزامات پیاده‌روی اربعین" منتشر شد + فیلم

 

انتهای پیام/
 

R1527/P/S4,37,40/CT4 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم اربعین هنرهای تجسمی خوشنویسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم اربعین هنرهای تجسمی خوشنویسی موکب تسنیم اربعین هنرهای تجسمی خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند

سخنگوی دولت روسیه طی اظهاراتی تحریم‌های جدید غرب علیه بخش تولید فلزات این کشور را محکوم کرد و غیر قانونی خواند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دولت روسیه طی اظهاراتی تحریم‌های جدید غرب علیه بخش تولید فلزات این کشور را محکوم کرد و غیر قانونی خواند.

ایالات متحده و بریتانیا به منظور کاهش درآمدهای صادراتی روسیه، آلومینیوم، مس و نیکل تولید شده در این کشور را هدف قرار داده‌اند.

پسکوف روز دوشنبه ادعا کرد که محدودیت‌های "غیرقانونی" اعمال شده در هفته گذشته برای کشورهایی که آنها را اعمال کرده‌اند نتیجه معکوس خواهد داشت.

اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کردآمریکا واردات فلزات از روسیه را ممنوع کرد

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت در یک بورس کالای پیشرو در همین روز، تصریح کرد که پس از این ممنوعیت، "بی ثباتی خاصی" در بازار فلزات رخ داده است.

واشنگتن روز جمعه واردات آلومینیوم، مس و نیکل از مبدا روسیه را ممنوع کرد و با لندن برای سرکوب تجارت جهانی این فلزات هماهنگ کرده است.

این تصمیم روی واردات آلومینیوم، مس و نیکل تولید شده در روسیه پس از 13 آوریل 2024 تأثیر می گذارد و بورس های کالای پیشرو در جهان شامل بورس فلزات لندن (LME) و بورس کالای شیکاگو (CME) موظف هستند تجارت این محصولات را ممنوع کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آلومینیوم در روز دوشنبه در بورس فلزات لندن تا 9.4 درصد جهش کرد که بالاترین رقم از زمان راه‌اندازی شکل فعلی قرارداد در سال 1987 بود. قیمت نیکل نیز تا 8.8 درصد افزایش یافت.

بلومبرگ گزارش داد که این افزایش قیمت با "نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه تحریم‌ها جریان (صادرات) روسیه را به بازارهای غربی کاهش دهد،" تقویت شده است.

این نشریه افزود محدودیت‌های جدید "ابهامات عمده‌ای"را درباره آینده بازار فلزات جهان ایجاد می‌کند؛ بازاری که از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین و کمپین تحریم‌های غرب علیه مسکو تغییر شکل داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • عاشق ترین درنای دنیا در مازندران خانه دار شد! | عکس و فیلم
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • متنی که موساد نوشت و کارمند اینترنشنال خواند! + ویدئو
  • نمایی از اشتراک اقوام