Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل زاده مدافع مازندرانی تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که قرار بود در این دیدار، کاپ سوپرجام به سرخ‌ها داده شود، اما به دلیل محرومیت هواداران سرخ ها، قرار است پرسپولیسی‌ها کاپ سوپرجام را در دیدار با ماشین سازی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرسپولیسی‌ها درحال حاضر با کسب ۹ امتیاز از ۶ بازی در رده هفتم جدول هستند و در مصاف با پیکان کار سختی پیش رو دارند.  شجاع خلیل زاده، مدافع سرخ‌ها که چند وقتی بود با مصدومیت بازی کرد، در روز‌های اخیر تمرینات اختصاصی انجام داد و مشکلی برای همراهی این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ ندارد.

البته او به دلیل محرومیت، به طور قطع رو در روی پیکان بازی نمی‌کند و سکونشین است، اما رفع مصدومیت او، خبر خوشی برای پرسپولیسی‌ها است.

از سویی دیگر، خبر خوش برای سرخ‌ها این است که مصدومیت سید جلال حسینی هم برطرف شده و او می‌تواند با صلاحدید کادرفنی بازی کند.

این دیدار قرار بود دوشنبه ۲۹ مهر برگزار شود، اما با اعلام سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، یک روز زودتر (یکشنبه ۲۸ مهر) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس شجاع خلیل زاده سوپر جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده‌اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 845529 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران