Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@02:27:30 GMT

واحدهای مسکن مهر پردیس دارای سند تک‌برگی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۵۵۶۵

واحدهای مسکن مهر پردیس دارای سند تک‌برگی شد

صبح امروز از سند تک برگی مسکن مهر پردیس رونمایی شد؛ در این مراسم مدیرعامل عمران پردیس با بیان اینکه واگذاری سند مالکیت باعث ارزش افزوده واحدها می شود گفت: منابع حاصل از تهاتر زمین‌های خود را به تکمیل زیرساخت‌های پردیس اختصاص داده ایم و مطمئنا پس از اتمام پروژه های مسکن مهر حتی یک متر زمین هم نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سید مهدی هدایت در مراسم رونمایی از سند تک برگی و قراردادهای جدید ضد جعل فروش عرصه مسکن مهر پردیس اظهار کرد: امروز اولین واگذاری قراردادهای عرصه و سند تک برگی انجام می شود. این اتفاق برای مردمی که عرصه را از ما خریداری کردند باعث امیدواری شد.

وی افزود: امسال تمام امکانات را در پردیس برای اتمام مسکن مهر به کار گرفتیم. یا از طریق فراخوان یا از طریق تهاتر با سازندگان در حال تکمیل و واگذاری واحدها هستیم. مطمئنم بعد از این حتی یک متر زمین هم در پردیس نخواهیم داشت. زیر بار استقراض و اخذ وام از بانکهای عامل رفتیم که ۱۰۰۰ میلیارد تومان وامی که از ظرفیت تبصره ۸ اخذ می کنیم شرکت عمران می گیرد و بازپرداخت هم به عهده خود شرکت عمران است. سود وام هم کم نیست. قصد داریم بعدا از طریق فروش واحدهای تجاری، وام‌ها را تسویه کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: منابع حاصل از فروش عرصه ای هم که اتفاق می افتد که فرصت بزرگی برای مالکان به منظور دریافت سند است، در تکمیل زیربناها و روبناها هزینه می شود.

پروژه مترو پردیس آبان ماه کلنگ می خورد

هدایت درباره آخرین وضعیت مترو پردیس اظهار کرد: در ارتباط با مترو پردیس که یک پروژه زیرساختی مهم در حوزه حمل و نقل است، یکی از اولویتهای ما شروع متروا ست که با ورود قرارگاه خاتم، یک مشاور توانمند نیز وارد این موضوع شد که الان تمام مراحل آزمایش خاک انجام شده و در مرحله طراحی نهایی و خروج نقشه های اجرایی حدود هشت کیلومتر که از پردریس شروع می شود هستیم. تا آخر آبان ماه وارد فاز عملیاتی ساخت مترو می شویم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس درخصوص فازهای دارای اولویت گفت: در فاز ۱۱ تقاطع غیرهمسطح با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد که کارهای آن در حال انجام است و یک تقاطع مهم و شریانی بود. این پروژه برای دسترسی فازهای ۲ و ۳ مهم است و مطابق زمان بندی پیش می رود. هم اکنون در تمام زونهای فاز ۱۱ شاهد فعالیت اجرایی در بخشهای زیربنایی، آب و فاضلاب شده ایم. برنامه این است که تا پایان سال کل عملیات گازرسانی فاز ۱۱ انجام شود.

هم‌زمان نصبیات زونهای ۲ و ۳ انجام می شود. در فاز ۱۱ مهمترین مساله در بحث نصبیات است که بخش زیادی از نصبیات خریداری شده و در انبار شرکت کوزو موجود است. عمده کار ما در این فاز بحث محوطه سازی و زیربنایی است. موضوع مهم این سایت بحث تاسیسات پمپاژ آب بود که خوشبختانه راه اندازی شد و از آن محل آب به فاز ۱۱ پمپاژ می شود و مشکلی در بحث آب شرب نخواهیم داشت. امسال چندین مدرسه به آموزش و پرورش تحویل دادیم.

هدایت درباره فاز ۸ گفت: کمربندی شرقی در مرحله ۹۸ درصد است که بعد از آسفالت تا ۱۰ روز آینده تکمیل می شود. وی اظهار  کرد: امسال با تحویل مدرسه در فاز ۸ به آموزش و پرورش برای اولین بار ۶۰۰ دانش آموز در فاز ۸ ثبت نام کردند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد: از شروع دوره فعالیت بنده ۷۰۰۰ انشعاب آب و گاز انجام شده و بعضی از کارها بیش از کل دوره های گذشته است. تا قبل از حضور بنده ۱۷ هزار سند پنج برگی در اختیار مردم قرار گرفته بود از آن زمان تا کنون حدود ۳۵ هزار قرارداد پنج برگی در اختیار متقاضیان قرار گرفته که مجموعا حدود ۵۲ هزار قرارداد می شود. ۱۰ هزار قرارداد دیگر نیز در روزهای آینده ارایه خواهد شد.

به گفته هدایت، بحث مهمی که هم اکنون دنبال می‌شود بحث فروش عرصه مسکن مهر است که طبق قانون بودجه و مصوبات مجلس انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی تنها اعتماد به بخش خصوصی و مردم است و در حوزه مسکن با توجه به آنکه باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود می‌توان با اختصاص زمین و پرداخت تسهیلات این موضوع را اجرایی کرد.

به گفته وی، طی سال های گذشته با اختصاص اراضی به متقاضیان توانسته ایم بخش زیادی  از واحدهای نهضت ملی مسکن را به مرحله اجرایی برسانیم و این طرح تا حدود زیادی موفق بوده است.

او می گوید: اجرای طرح‌های واحدهای کوتاه مرتبه و طراحی نقشه ساده برای ساخت می‌تواند انگیزه متقاضیان را برای ورود به این بخش بیشتر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی سازندگان بخش خصوصی و سرمایه های آنها و همچنين  مردم را به سمت بازار مسکن هدایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم