Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال با تغییر زمان بازی مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر مخالفت کرد. تاریخ انتشار: 11:31 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۵۷۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حساب توئیتری باشگاه استقلال اعلام کرد که این تیم به تغییر تاریخ دیدار با تراکتور تبریز در هفته نهم لیگ برتر اعتراض کرده و خواهان برگزاری بازی در همان تاریخ قبلی (۸ آبان - پنجشنبه) شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تراکتور پیش از این گفته بود قرار است این دیدار با یک روز تعویق در تاریخ ۱۰ آبان‌ برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال میز میزان تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را در زمین شماره ۲ باغ فردوس پیگیری می‌کند و شاگردان ژوزه مورایس خود را برای بازی با تراکتور در دیداری عقب افتاده از هفته شانزدهم لیگ برتر آماده می‌کنند.

محمدجواد حسین نژاد که در بازی با استقلال تهران از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده و جدا از سایر بازیکنان نرم دوی و کار با توپ را دنبال می‌کند.

آریا یوسفی هم که به دلیل مصدومیت در دیدارهای اخیر سپاهان غایب بود، کماکان نمی‌تواند زردپوشان را همراهی کند و به بازی با تراکتور نخواهد رسید تا غیب این بازیکن جوان در اولین دیدار تیمش در سال ۱۴۰۳ قطعی شود.

پیام نیازمند هم به تمرینات بازگشته اما هنوز آمادگی ۱۰۰ درصدی پیدا نکرده است و از این رو کادر فنی این تیم نگاهی ویژه‌ای به نیما میرزازاد برای بازی با تراکتور دارد.

تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6063895

دیگر خبرها

  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)