Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:39:14 GMT

گروه تعزیه‌خوانی حیدر کرار(عج) در فرهنگسرای رازی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۵۷۲۸

گروه تعزیه‌خوانی حیدر کرار(عج) در فرهنگسرای رازی

گروه تعزیه حیدر کرار(ع) با حضور در برنامه سوگ خورشید طی روزهای ۲۳ تا ۲۷مهر ماه در فرهنگسرای رازی به اجرای تعزیه می‌پردازد. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 11 خبر داد، این برنامه با حضور گروه تعزیه‌خوانی حیدر کرار (ع) که از مطرح‌ترین شبیه‌خوانان سراسر کشور است برگزار می‌شود و عاشقان خاندان عصمت و طهارت می‌توانند با حضور در این برنامه شکوه و عظمت و فداکاری واقعه بی‌بدیل عاشورا را به نظاره بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهاردهمین سوگواره ملی تعزیه عاشورائیان در لامرد برگزار می‌شود

بر اساس این گزارش  این برنامه در قالب پنج مجلس حضرت مسلم بن عقیل، حربن ریاحی، حضرت علی‌اکبرع) حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مراسم در روزهای یادشده از ساعت 18 به فرهنگسرای رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 55420585 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر دینی تعزیه تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر دینی تعزیه تئاتر تئاتر دینی تعزیه تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست هماهنگی دیدار‌های گروه چهارم رقابت‌های مرحله گروهى جام ملت‌هاى فوتسال آسیا در ساعت ١٠ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران آسیا، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، کویت، بحرین و افغانستان در شهر بانکوگ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم و وحید فتاحى مدیر رسانه‌ای برگزار گردید، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦:٠٠ به وقت تایلند (١٢:٣٠ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری (فیلم)