Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی باید امروز (دوشنبه) با هدایت حمید استیلی به مصاف تیم استرالیا برود که خود را آماده مسابقات نهایی مقدماتی المپیک در تایلند می‌کند.

قرار است تیم امید در دیداری تدارکاتی، امروز به مصاف تیم استرالیا برود و به همین منظور درحال حاضر تیم امید در دوحه قطر است تا با شاگردان آرنولد دیداری تدارکاتی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم درحال حاضر ستاره‌های زیادی دارد که از میان آنها می توان به معراج اسماعیلى (ذوب آهن اصفهان)، عارف آغاسى (فولادخوزستان)، عارف غلامى (استقلال تهران)، محمد خرم الحسینى (ماشین سازی تبریز)، رضا شکارى (تراکتور)، یونس دلفى (شارلوای بلژیک)، امیر روستایى (پرسپولیس تهران)، رضا جبیره (صنعت نفت آبادان)، محمدرضا آزادى (تراکتور)، محمد آقاجانپور (شهرخودرو)، ابوالفضل رزاق پور (تراکتور)، سینا زامهران (شهر خودرو) و ... اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه آنالیز تیم ملی فوتبال امید

دیدار ایران با استرالیا، نخستین آزمون جدی استیلی در تیم امید است و دو تیم که ستاره های زیادی دارند در دوحه به مصاف هم می روند تا به پیروزی برسند. پیش از این تیم امید در دیداری دوستانه با شهر خودرو بازی کرد که به تساوی یک بر یک رسید.

در پایان لازم به ذکر است، یوز‌های جوان در مسابقات مقدماتی المپیک با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه هستند و کار سختی برای صعود به المپیک دارند.

دیدار تیم ملی امید امروز از ساعت ۱۸:۱۵ با استرالیا دیدار می‌کند.

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امید ایران به مصاف استرالیا می رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،نایب رئیس AFC و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون امروز تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان بود. احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال هم در این دیدار در کنار تاج حضور داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری قاطع ۶ بر یک مقابل قرقیزستان علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان هم صعود کرد.

کد خبر 6087837

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد