Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی از فردا ۲۳ مهرماه میزبان لیگ برتر کشتی کشور در رشته فرنگی است. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

عباس سروری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از بیرجند، اظهار داشت: این مسابقات در مدت دو روز در بیرجند برگزار خواهد شد  و 8 تیم کشتی فرنگی در دو گروه با هم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی افزود: 80 نفر از کشتی‌گیران کشور در این مسابقات شرکت دارند و خراسان جنوبی با تیم‌های کرمان، قم و تهران هم گروه شده است.

سروری با بیان اینکه این مسابقات در 10 وزن در سالن حجاب بیرجند برگزار می‌شود تصریح کرد: دو تیم برتر مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی به مسابقات جهانی راه می‌یابند.

قهرمانی خوزستان در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان کشورنفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی کشور مشخص شدندکشتی‌گیران فینالیست مرحله دوم مسابقات کشتی فرنگی معرفی شدند

وی ادامه داد: 11 و 12 مهرماه امسال نیز بیرجند میزبان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور بوده که خراسان جنوبی در این مسابقات جایی بین سه تیم اول نداشت.

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هدف از این میزبانی‌ها توسعه ورزش کشتی در استان و جذب نوجوانان و جوانان به این رشته است.

سروری بیان کرد: اگر خراسان جنوبی جزو دو تیم نخست مسابقات کشتی فرنگی کشور شود بیرجند در آذرماه میزبان مسابقات جهانی نیز خواهد بود.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد مهم کشتی ایران در مریوان

رئیس هیأت کشتی مریوان گفت: کشور‌های قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، عراق و ایران در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه به رقابت خواهند پرداخت.

جلال خوشنواز   از اهمیت این رخداد مهم گفت و‌ افزود: تاکنون چنین مسابقات با اهمیتی در استان کردستان و شهرستان مریوان برگزار نشده و تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات به کار خواهیم گرفت.

 همزمان با مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان، تیم ملی کشتی کشورمان نیز اردوی خود را در این شهرستان برپا کرده است.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه تا ۳۱ فروردین ماه در شهر مریوان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان