Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@01:59:02 GMT

ادامه بارش ها در مناطق شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۶۱۱۳

سازمان هواشناسی، از ادامه بارندگی ها در بخش‌ های شمالی کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این سازمان اعلام کرد: هر چند با وجود بارندگی ها از میزان شدت بارش‌ها کاسته می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، در استان مازندران بارش‌ها شدید هستند و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و گرفتگی معابر در استان‌های ساحلی وجود دارد و هوای نسبتاً سرد در شمال کشور ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در غرب، شمال غرب، شمال شرق و همچنین در دامنه‌های البرز بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد را پیش بینی می شود.    در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، بخش‌های شمالی استان لرستان، مرکزی و بخش‌هایی از استان قم و دامنه‌های جنوبی البرز از جمله قزوین، البرز، تهران و سمنان برای امروز احتمال بارندگی وجود دارد.

سازمان هواشناسی اعلام  کرد: در شمال شرق مانند خراسان شمالی و نواحی شمالی خراسان رضوی بارندگی پیش بینی شده است که  این شرایط تا سه شنبه ادامه دارد.
در بخش جنوبی نیز از جمله بخش‌هایی از استان کرمان، نواحی جنوبی استان هرمزگان و جنوب و جنوب شرق استان فارس و بوشهر احتمال بارندگی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.
در شرق کشور نیز وزش باد پدیده غالب است و آسمان تهران نیز همراه با بارش خفیف پیش بینی شده و دما امروز به حدود ۲۴ درجه می‌رسد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی کاهش دما مناطق شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران،طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز دامنه بارش‌ها مناطقی در غرب، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

فردا بارش‌ها در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد، اما در سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود