Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@23:52:45 GMT

اینفانتینو: ایران پیام امید داد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۶۲۱۰

اینفانتینو: ایران پیام امید داد

رئیس فیفا بار دیگر به ورود تماشاگران زن در دیدار ایران کامبوج اشاره و آن آن را پیامی امید از سوی ایران خواند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از یاهونیوز، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون فوتبال فیفا درباره ورود تماشاگران زن به ورزشگاه در ایران گفت: خیلی خوشحالم نه فقط برای اینکه زنان در ایران به ورزشگاه رفتند بلکه به این خاطر که خیلی عادی بلیت خریدند و مانند مردان به ورزشگاه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من خیلی امیدوارم این شرایط عادی شود. این یک گام در راستای هدف ما بود و من به این خاطر از تمام تماشاگران زن ایرانی که ۹۰ دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند سپاسگذارم.

رئیس فیفا افزود: پیامی که این هفته از ایران دیدیم پیام امید بود و امیدوارم در آینده نیز همین طور باشد.

وی گفت: مرد و زن تفاوتی ندارد همه عاشق فوتبال هستیم و باید از آن لذت ببریم. همه باید در شرایط مساوی و برابر از این رشته لذت ببرند و شرایط دیدن داشته باشند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اینفانتینو رئیس فدراسیون فوتبال رئیس فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود