Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

رییس فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص اعزام نشدن تیم‌های نوجوانان و جوانان به مسابقه‌های قهرمانی آسیا در کره‌شمالی، گفت: هزینه اعزام این تیم بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بود که با توجه به بودجه و نقدینگی ۴۰ میلیارد ریالی کنونی فدراسیون به مشکل برمی‌خوردیم.

به گزارش ایرنا «علی مرادی» اظهار داشت: به دلیل محدودیت منابع مالی که فدراسیون وزنه‌برداری دارد همه تلاش خود را کردیم تا وزنه‌برداران به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به ره شمالی اعزام شوند، اما این مهم اتفاق نیافتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محدودیت‌های مالی مربوط به همه مجموعه است و جدای از آن نمی‌تواند باشد. منابع مالی فدراسیون بین کل اعضای ورزش این مجموعه توزیع می‌شود و باید از همه جهت آن را ارزیابی کنیم. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز تا حدی می‌توانند حمایت کنند و فدراسیون باید این محدودیت‌ها را در نظر بگیرد. با وجود حمایت‌های همه جانبه و حضور حامیان مالی نتوانستیم کار اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان را به مسابقه‌های قهرمانی آسیا انجام دهیم. در واقع حامی مالی که بتواند منابع را تامین کند، وجود نداشت.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: با ارزیابی وضعیت مالی و تصمیم جمعی به این نتیجه رسیدیم که وزنه‌برداران را به این رقابت‌ها اعزام نکنیم. هزینه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بود و کل بودجه و نقدینگی فدراسیون وزنه‌برداری در حال حاضر ۴۰ میلیارد ریال است. برای حضور در پیکارهای جوانان جهان در فیجی ۱۰ میلیارد ریال هزینه کردیم. با توجه به محدودیت‌های مالی فدراسیون، اعزام به کره‌شمالی شدنی نبود. برخی از فدراسیون‌ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان بدهی دارند چه کسی می‌تواند پاسخگوی این همه بدهی باشد.

وی یادآور شد: جوانان وزنه‌بردار ما قرار بود در مسابقات مصر حضور یابند اما این کشور به طور رسمی از میزبانی انصراف داد و منتظر اعلام میزبانی کشور دیگر هستیم.

مرادی تاکید کرد: قیمت بلیت‌های هواپیما به طور سرسام‌آوری افزایش یافته است. اگر وزنه‌برداران به مسابقات کره‌شمالی می‌رفتند، ۴ میلیارد ریال فقط هزینه بلیت آنان می‌شد. به برخی از کشورهایی که دور هستیم نمی‌توانیم وزنه‌برداران را اعزام کنیم و حتی اگر حامی مالی همه هزینه‌ها را پرداخت کند باز هم به مشکل برمی‌خوردیم.

وی اظهار داشت: زمانی که فدراسیون بین‌المللی تصمیم بگیرد که کدام مسابقه در کجا برگزار می‌شود ما سریع اردوها را برگزار می‌کنیم و براساس تصمیم کادر فنی نفرات انتخابی برای اعزام به مسابقات برون مرزی را اعلام خواهیم کرد. با انصراف از یک اعزام، آسمان به زمین نمی‌آید و بعد از این براساس منابعی که داریم، بودجه مورد نظر برای اعزام بعدی اختصاص خواهد یافت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزنه برداری قهرمانی آسیا علی مرادی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم