Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یکی از مراجع تقلید گفت: برنامه‌هایی که اکنون در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال اجراست مایه خوشحالی و خرسندی است. تاریخ انتشار: 12:00 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۵۹۳

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از معاونان و مسئولان این سازمان به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان روز یکشنبه ۲۱ مهر با آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار گفت: من در ابتدای انقلاب اسلامی جزو مدافعین حفظ ارتش بودم و اعتقاد داشتم وجود ارتش برای دفاع از کشور و نظام امری واجب و ضروری است و امروز خوشحالم که از ارتشی مقتدر برخورداریم.

این مرجع تقلید با اشاره به برنامه‌های فرهنگی به ویژه تربیت بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم و ارتقای بصیرت سیاسی و معنوی در ارتش، تصریح کرد: این برنامه‌هایی که اکنون در ارتش در حال اجرا است و آقای محمدحسنی نیز به آن اشاره کردند مایه خوشحالی و خرسندی است؛ بنابراین گزارش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده، ولی فقیه در ارتش نیز در این دیدار با بیان فلسفه تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز ارتش ما متدین و ملتزم به ارزش‌ها، اخلاق اسلامی و پا در رکاب ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی امروز یک ارتش معنویت محور است، افزود: داشتن یک ارتش معنوی برای نظام اسلامی که ماموریتش بسترسازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) باشد امری اجتناب ناپذیز است و امروز تمام دغدغه ارتش بسترسازی برای این امر مهم است.

حجت الاسلام محمدحسنی ابراز امیدواری کرد: به سمت ارتشی در حرکت هستیم که وقتی امام عصر (عج) ظهور فرمودند بفرمایند همین ارتش من باشد.

نماینده، ولی فقیه در ارتش به خدمات ارتش در بحث مردم یاری و خدمات رسانی در بلایای طبیعی اشاره و تصریح کرد: فرماندهی معظم کل قوا فرموند که امروز ارتش در دست نیرو‌های متدین و نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید یکی از مراجع تقلید عقیدتی سیاسی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر

امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین مراسم گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی در بیرجند مرکز خراسان جنوبی برگزار شد که باران در حال باریدن بود و یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در مراسم روز ارتش با گرامیداشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح جمهوری ایران اظهار داشت: به دلیل شرایط موجود در جهان امروز تشخیص حق از باطل کار مشکلی شده است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص)گفت: زمانی که تشخیص حق از باطل مشکل می‌شود، فردی از خاندان من که نام او روح‌الله و معید به امداد الهی است خواهد آمد که در این زمان پرده‌ها را برخواهد داشت. این اتفاق بزرگ افتاده و خداوند متعال برای نجات بشر، روح الله را فرستاده که این موضوع مقدمه‌ای برای پایان افسانه فریب غرب خواهد شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان حدیثی از حضرت علی(ع) که نقل شده «در آینده یهود در فلسطین تشکیل حکومت خواهد داد»، تصریح کرد: هرچند جامعه عربی را با اسلام می‌شناسند اما در این حدیث آمده که جامعه عرب و غیر عرب با هم همراه خواهند شد.

وی تأکید کرد: امروز بسیاری از اعراب می‌گویند که ما باید مانند ایران عمل کنیم نه اینکه نوکر آمریکا و اسرائیل باشیم.کشورهای که در منطقه  پایگاه مقاومت هستند حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده و این موصوع سبب رسوایی دشمن شده است.

عبادی خاطرنشان کرد: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند و در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند که دیگر نتوانست  از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: امروز اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خودکفایی رسیده و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است به بهترین شکل عمل می‌کنند.

در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای مراسم رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ 251

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است